Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg ga jenta mi på snart 7mnd mat før hun skulle legge seg, hun sovna i armene mine da hun skulle rape, og når jeg reiste meg opp om skulle inn på rommet hennes å legge henne, begynte hun å sjelve skikkelig og hylgrein... Noen som vet hva dette kan være? Ble veldig redd, var utrolig ekkelt!!!
Tredjemann på vei :D Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 hun skvatt sikkert bare da du reiste deg og ble dratt ut av drømmeverden:-) sånn gjør tuppa mi på 8 uker av og til når jeg f.eks skal skifte på henne og hun nettopp har sovnet. armer og bein slår ut til sidene og hun skriker som om hun ble vettskremt av noe.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Håper d bare var at hun skvatt...men hun skalv i sikkert 15-20sekunder, sånn skikkelig kraftig skjelving, så d var ekkelt..
Bebés'ilvousplâit Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hmm, hvis hun skvatt ville hun vel ikke skjelve i så mye som 15-20 sekunder? Jeg vil nødig være noen kvakksalver her, men jeg tenker i retning av epilepsianfall. Kanskje greit å ta en telefon til legevakten og høre hva de har å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå