Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 La dette inn på oktober 2008-forumet, men spør her også Hva anbefaler dere av babycall/babysitter? Skal ha det til tvillingene kommer, men lurer litt å hva dere har og om dere er fornøyde Har forsøkt å se litt på nettet, men finner ingen helt nye tester. Vår må blant annet kunne tåle å stå et par timer ute da vi vil at barna skal sove litt i vognen på dagtid...
prins06+2til Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Vi har en philips scd489. Har jo ikke fått tvillingene våre enda, men har brukt den i 1 1/2 år på vår sønn og er super fornøyd. Den viser tempratur der barnet sover, viser om du er utenfor rekkevidde, bråker ikke når den slår inn på lyd( noe jeg har erfaringer med andre), kan stille lyd og sensitivitet. Bare husk på å kjøpe oppladbare baterier som du kan lade opp i egen lader til baby delen. den bruker en del strøm når den brukes ute i vogna, men om man har opladbare baterier er ikke det noe problem. når du bruker baby delen inne kobles den bare rett i kontakten. Sorry dette ble litt langt men er bare så ille fornøyd med den, har også mange venninder som ville sagt akkurat det samme. dette er virkelig noe jeg ikke kunne klart meg uten...
Sognemor Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Eg har super nova babycall.har hatt den i 5 år no.både senderen og mottakeren har batterier,så man har god mulighet til å ha de ute i vogna når de er opplada.holder vel iallefall 12 timer mine nå,enda så gamle og godt brukte de er!!eneste som plager meg er at de piper høglytt når den mister dekningen,eller batteriet er tomt.de har irritert meg litt når jeg er andre plasser og den detter ut av dekningen,og piper noe voldsomt.men ellers er jeg godt fornøyd med den.rekkevidde på 350 meter tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå