4-barnsmamma :-) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Vet ikke om jeg kan være fulltids-dagmamma,men har tenkt på noen dager. Er egentlig bare i tenke-fasen men hadde vært moro å visst om noen er interessert, ellers er det jo bortkasta tenking.. :-)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Kan nok tenkes det er noen som trenger det ja! Jeg slet som et UVÆR med å finne dagmamma på jevnaker... Og hun vi til slutt fikk tak i droppa PLUTSELIG ut!!!!! Så vi har vært 3 mnder uten dagmamma snart... :s
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Er du fortsatt på tanken om dagmamma? Trenger kanskje en til høsten.
4-barnsmamma :-) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Heisann! Ikke fått bhg plass enda? Hvor gammel er jenta di? Ja jeg tenker fremdeles jeg da. Vi driver og ser etter nytt hus så jeg vet ikke helt hvordan det vil gå... Har vært dårlig med hus i det siste. Bor i øyeblikket på Helgelandsmoen. Hvor mange dager i uka osv ville du trengt dagmamma isåfall?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Hei igjen! Så du ikke hadde profil, ellers hadde jeg sendt deg pm. Bor på Helgelandsmoen vi og!! Og ser også etter nytt hus, men sliter med og selge. Har ikke helt tenkt over hvor mye, men det kan vi finne ut av. Sambo er selvstendig næringsdrivende, så det er mange muligheter. Du kan sende med en pm med mailadresse, så kan vi "snakkes" mer om saken. ( Vil ikke ut med alle detaljer her) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå