*En rosa og en blå* Skrevet 12. juli 2008 #1 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kunne i over 2 uker ikke komme meg inn på Min Side, nå er dette fikset, men mitt medlemsskap i gullsmokken er enda ikke fikset. Jeg har gitt beskjed tidligere til både [email protected] og [email protected], men det har ikke skjedd noe enda. Jeg har ikke sendt mail til [email protected], men det er enkelt og greit fordi jeg ikke har fått svar på de 4 siste mailene jeg har sendt de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 12. juli 2008 #2 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei, Jeg har videresendt din mail til jordmor Siri (som egentlig er på ferie), da jeg ikke skjønner hvorfor gullsmokkmedlemsskapet ditt ikke fungerer. Hvis vi ikke får orden på dette i løpet av kommende uke, så er det fint om du purrer meg på nytt. Regner med at noen med større teknisk innsikt enn meg er tilgjengelig når det blir hverdag igjen, så vi bør få det i orden mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*En rosa og en blå* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk, nå er det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå