Shamandalie Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Er det ikke det samme som vanlig,butikk-kjøpt NAN 1? Å trenger de D-vitamindråper i tillegg når de får bare mme?
3-prinser Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 HA står for HyperAllergenic og er mme som skal forhindre utvikling av allergier. Den er ikke den samme som du får i vanlige butikker.
Shamandalie Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Hmm,er dette noe vi bør bruke? Verken jeg,faren eller noen av våre foreldre har noen allergier.
Mammaen til Turid Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 dette var den første jeg brukte.. vi har lite allergi i familien, og den var dobbel pris i forhold til vanlig nan...
kattepusen_87 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 vi bruker det på vår lille siden hun er for tilig født... får hun ikke har så sterkt imunforsvar som vår første.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hvis barnet ikke reagerer på NAN 1 er det ingen vits i å bruke NAN HA 1. NAN HA 1 er mye dyrere. Hvis barnet har mye vondt i magen kan det være verdt å forsøke HA 1, fordi melkeproteinene er spaltet ennå bedre enn i vanlig NAN, og den er derfor ennå lettere å fordøye enn vanlig NAN. Det er viktig å merke seg at selv om den heter Hypo-allergenic er den basert på kumelk, og hvis barnet har fått påvist kumelkallergi skal det IKKE bruke denne. Når det gjelder D-dråper sies det mye forkjellig! MME inneholder normalt nok d-vitamin til å dekke dagsbehovet for d-vitamin, men jeg fikk likevel beskjed om å bruke det til mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå