Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Syns det er ett fint navn. Ikke noe jeg ville valgt selv, for jeg liker litt mer uvanlige og kanskje sære navn, hehe. Men Andreas er ett stødig og fint navn!
Vannmann35 Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Et v de fineste navnene jeg vet om :-) Likevel tror jeg ikke jeg ville valgt det, det er kankje hakket for vanlig, samtidig er det jo klassisk og tidløst da... Usikker...
huldra87 Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Veldig fint og stødig navn, men samtidig synes jeg det er dørgende kjedelig! Har no noe og gjøre med at jeg gikk på skole med 7-8 Andreas`er! For så vidt er også Andreas mellomnavnet til min yngste bror, og det er vel grunnen til at jeg synes det likevel er litt fint... ;-)
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Ååh, dette er høyt i toppen på mine favoritt guttenavn! Kjempe fint:)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 ÅÅ! Det er et av mine absolutte favoritt guttenavn! er sterkt vudert hvis nestemann blir en liten gutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå