Gå til innhold

Hva synes dere? Vanskelig å finne det "perfekte" navnet!

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg har tankt litt på tre navne sammensettninger..

Kelly Victoria, Kelly Madeleine og Jessica Kelly...

(Kelly er ikke et navn som kommer til å bli brukt så mye, men vil gjerne ha det med da min bestefar hette det) :)

Hva synes dere??

Fortsetter under...

Beklager å si det, men jeg synes Kelly er veldig harry - spesielt på en (hel)norsk unge. Jessica er klissete, Madeleine blir for mye Madeleine McCann.

Victoria er jeg egentlig litt lei av, men det eneste jeg likte av dine forslag. Vil foreslå Victoria Kelly. Ellers ville jeg valgt Kelly Victoria.

Hvis dere ikke skal bruke Kelly til vanlig, ville jeg kanskje satt det bakerst. Jeg syns det blir litt rart med dobbel-navn der det første navnet ikke blir brukt...det blir liksom mer "rett" når det er andre veien.

Derfor av dine alternativer, syns jeg Jessica Kelly er best :)

Men Kelly Victoria syns jeg er det fineste :)

Jeg syns Kelly er litt stilig jeg da :) Kanskje ikke det "norskeste" navnet, men det gjør jo ikke noe syns jeg. Stilig med oppkalling!

Er det vanlig at menn heter Kelly i USA?

Jeg liker Victoria og Madeleine veldig godt men med Kelly liker jeg nok Madeleine litt bedre. Hvis dere ikke skal bruke Kelly men bare vil slenge det på så ville jeg defintivt tatt det som navn nr 2 så det ble på en måte som ett "etternavn" som hun sier når hun skal ha noen til å skrive hele navnet sitt.

Annonse

Jeg er ikke så glad i "amerikanske" navn, så Kelly og Jessica er ikke min smak. Synes spesielt Kelly passer dårlig her i Norge. Victoria er jo mer vanlig her, men jeg synes det navnet er litt pompøst og er ikke så glad i det. Madeleine er et fint navn, så hvis dere gjerne vil ha med Kelly ville jeg gått for Kelly Madeleine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...