Gå til innhold

Mageform og kjønn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vel jeg hadde rund mage jevnt over og den var høyt oppe, i følge kjerringrådene skulle jeg hatt jente, men fikk gutt :)

kjenner flere som i følge mageform skulle hatt jente, men fått gutt og omvendt så ikke legg så mye i det er mitt råd! :)

"Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente."

Okey, takk for svar! :)

Jeg hadde lav mage sist og da ble det en gutt, denne gangen føler jeg magen er lik frem til nå, men er jo ikke mer enn 17+5 uker på vei. Og lurte på om det gjerne blir det samme som sist, eller om det ikke har noe å si. Kanskje jeg bare ser slik ut når jeg er gravid?? Skal uansett snart på ultralyd, håper at de kan se hva det er da. :)

jeg tror det varierer fra person til person og hvordan barnet ligger i magen samt str :o) men min mor hadde forskjellig mageform de gangene hun bar på jenter - vi er 6 søsken: 4 gutter og to jenter :-) jeg er gravid med nr.2 nå og er spent på å se hvordan mageformen blir denne gangen og om det er gutt eller jente som gjemmer seg der inne :-)

hilsen første anonym :-)

Kunne ikke se magen min bakfra, hadde midjen i behold hele tiden, men det var ikke en sånn spiss tut-mage som liksom skal være typisk gutt. Men det ble gutt.

Helt lik denne gangen, ser det ikke bakfra og magen er rund som sist. Det er gutt denne gangen også. Er 21 uker.

Føler meg som en tønne, men tror ikke jeg ser ut som en tønne.

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...