Gå til innhold

er det sannsynlig at mini på 4 mnd har mareritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han våkner med ett hyl flere ganger om natten og gråter skikkelig.Han er ikke sulten , og trenger ikke ny bleie.

virker av og til som om han ikke er skikkelig våken en gang. Er skikkelig ekkelt, blir veldig bekymret for gullet mitt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd dette et par ganger med jenta mi. Er skikkelig hylskriking og jeg løper jo alt jeg har til henne. Den første gangen stoppet hun å hyle det øyeblikket hun så meg og den andre gangen sovnet hun før jeg rakk frem til henne (var 4-5m unna henne).... Så har konkludert med at det er drømming og at det ikke er farlig. Men ekkelt ja!

Skrevet

her skjer det også, hun skriker men våkner ikke opp..Sover som regel dypt igjen før jeg rekker å trøste..

Drømmer kanskje, eller luft....vet ikke jeg.

Skrevet

kanskje det er vondt i magen? men mener å ha hørt at de drømmer, ja. mange inntrykk i løpet av en dag når hele verden er ny, det kan sikkert gi seg utslag i drømmer.

Skrevet

JEg har hørt at babyer bearbeider inntrykk de får om dagen når de sover. Kanskje det har skjedd mye de dagene han våkner og gråter om natten?

Skrevet

ja, når jeg tenker meg om så har det kanskje vert en litt hektisk dag de nettene han har våknet. Håper de går over snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...