Gå til innhold

Grublegruble, venter7 og lightblue. HVOR ER DERE??? :))

♥ DAME

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Askepott!! Så hyggelig å se deg er igjen. Jeg har også sett etter deg, og de andre :o) Gratulerer så mye som nygift!!!

Lenge siden jeg har vært her nå. Går og venter på hysteroskopi, får ikke noen ny ivf-behandling før jeg har gjennomgått det, og det er jo 3 mnd ventetid!! Jeg holder på å gå på veggen av denne ventingen. Legene mener at det kan være sammenvoksninger eller cyster i livmoren. Sammenvoksninger (og arrdannelser) kan visst forekomme etter keisersnitt og/ eller utskrapninger (har hatt to stk nå).

Du da, bra med deg etter bryllupet og sommerferie?

klem fra Lightblue

Hei kjære dere!!!!! Så utrolig kjekt å bli husket og savnet av dere!!! Og beklager så masse at jeg ikek har stukket innom i ferien!

Ble så stille en stund at jeg diltet etter ei venninne jeg traff her inne til et annet forum, babyverden, men har ikke vært så aktiv der inne heller i det siste, har hatt ferie i en mnd og vært mye på reise, hvilket betyr at formen er god, hvis en ser bort fra en del migrene, og det må en jo, for det er jo knøttet i magen som betyr noe og alt er sålangt bra der inne!! Såvidt jeg vet iallefall! Er 18 uker på vei nå og skal på ordinær UL på sykehuset på mandag førstkommende! Kjenner jeg er litt nervøs for det, men gleder meg masse også. Var på UL i uke 11 og da så alt bra ut så krysser fingrene for at alt går rette veien fortsatt.... er alltid en bekymring hengende over oss det vet dere men begynner å senke skuldrene litt og litt her :) Har ikke kjennt liv enda tror jeg men lurer av og til på om det er noe jeg merker der inne...

Trist å lese om lang ventetid og sammenvoksningene dine lightblue, håper de kan hjelpe og at det går veien for deg når du igjen slipper til nå på neste runde!

Og du også Askepott, håper ventetiden går fort og at det har vært en fin tid med brylluppet, det må vi få høre mer om!! La litt press på typen i går, for han har nemlig aldri fridd selv ikke etter 10 år sammen, og så begynnte han å skjønne at det ikke er automatikk i at evt barn får hans etternavn, der fikk han litt å tenke på, får konsekvenser det å smelle ugifte kvinnfolk på tjukken ;)

Ellers håper jeg dere får sjansen til å nyte sommeren, sliter med migrene i dag også så ligger inne, men ønsker iallefall dere en kjempefin dag og sender masse klemmer til dere og lover å stikke innom langt oftere fremover :)

YES, hei lightblue og grublegruble :)))

Hadde visst glemt denne tråden litt jeg, men kom plutselig på det nå, hehe.

Går bra med meg, begynte på spray igjen 24 Juli og begynner på puregon 13 August. Uttak i uke 35. Er så lei av ventetid, føler at livet består av venting...

Håper tiden går fort for deg også lightblue, tror den går fortere nå man har mye annet å gjøre :)

Blir spennende nå grublegruble, når bebisen begynner å sparke snart :))HELDIGGRIS ;))) Tenk hvis det hadde gått bra med meg, da hadde vi vært likt :( Var på salg i dag, og måtte seff bort og se på babyklær, men snudde fort da jeg kjente jeg fikk klump i halsen. Men det er bare de svake som gir opp, er det ikke?? ;) Jeg skal stå på så lenge helsa er i orden :)

Bryllupet var helt utrolig, jeg var ikke nervøs egentlig, og jeg trodde jeg skulle sippe, men det gjorde jeg ikke :)) Så sminken holdt seg bra, hehe. Er så rart og kalle han mannen min, hihi, og han sier skjønne kona mi, ååååhh ;))

Var et par som sa jeg lignet på en askepott, og de ble målløs da det var den sangen vi hadde valgt til dansen vår, hehe

DERE KAN GLEDE DERE, har aldri opplevd en så fantastisk dag der alt går som på skinner. Vi var forressten de siste som gikk, og det er visst ikke helt vanlig. Ville jo ikke lalle når det var så kos og snakke med slekt langveisfra. Men trøtt ble vi ja ;))

Dette ble langt, jaja, skriver mer hvis jeg hører fra dere igjen ;))

Klem fra

Annonse

Hei igjen Askepott! Vært og reist igjen jeg men tilbake nå! Var i begravelse i går til ei venninne i en annen del av landet, døde bare 32 år, av kreft, setter virkelig ting i perspektiv!!!

Samme dag som jeg reiste opp var jeg på UL og fikk vite at alt ser bra ut av det en kan se!!! :) Var så lettet, en helt fantastisk glede, selvom dagen ble veldig kontrastfull da jeg måtte dra i begravelse rett etterpå. Sånn er livet, fullt av kontraster og det gjør jo at en setter så ekstra mye pris på det en får oppleve! Vi må bare være takknemlig for de dagene vi får! Og det gjør jeg jammen!

Fikk vite at det etter all sannsynlighet er en liten jente i magen min, så nå kan jeg endelig senke skuldrene og vite at det iallefall ser ut som om alt har utviklet seg normalt...

Var fantastisk flott kjole du hadde valgt Askepott, tenker du så akkurat ut som om du var tatt rett fra eventyret! Så glad for at dagen og mannen din lever opp til forventningene :) Er også veldig glad i mannen min, var veldig spesielt å ta farvel med enkemannen i går etter begravelsen og kjøre sammen hjem og tenke på at han drar hjem alene i en sikkert altfor stor og ensom seng.

Gi mannen din en god klem og ta vare på hverandre i tiden som kommer! Skal tenke på både deg og lighblue og håper sånn at det skal gå veien så dere er hakk i hel!

God klem til dere begge!

Heisann Askepott!!

Jeg har ikke vært aktiv på forumet her en stund. Fant ikke noen kjente her en periode, så da ble det lite fra meg også;)

Her står alt bra til!! Jeg er nå i min 20.svangerskapsuke og har begynt å kjenne liv i magen daglig:) Har vært på ultralyd og fått vite at alt står bra til...og det er visst en liten gutt:) Formen er fin, har kun litt halsbrann i perioder. Føler egentlig bare jeg svever om dagene. Det hele føles nesten som en uvirkelig drøm etter alt vi har vært gjennom. Nå håper jeg bare alt fortsetter og ender godt!!

Ønsker deg lykke lykke til med forsøket nå. Håper virkelig det lykkes for deg denne gangen. 2.gangen funket det for oss, og mange sier at da er ofte kroppen mer mottakelig. Hold oss oppdatert om hvordan det går! Dette blir spennende!!

Klem:)

Tusent takk for det Grublegruble :))

Og gratulerer så masse med jenta i magen ;)) Sååå koselig :)))

Huff, denne kreften alså. Var utrolig trist å høre. Har de barn??

Pappa min går på cellegift nå, han har spredning til sjelettet :((

Håper bare det blir holdt i sjakk en god stund, for han gir ikke opp, heldigvis. Han har store planer fremover ;))

Ellers begynner jeg på sprøyter igjen nå på onsdag, deilig å ha kommet så langt, igjen ;)) Jeg og mannen har veldig lyst å sette inn 2 egg, får bare håpe vi får lov :))

Du må holde meg oppdatert om hvordan det går med deg Grublegruble, er jo så spennende :))

Stooor klem så lenge ;))

Og sååå godt å høre fra deg igjen venter7 :))

Håper jeg får oppleve å sveve om dagen også, hehe

Du er jo kommet langt på vei, jaja, hadde det gått bra med meg så hadde jeg vært like langt ;)) Vi var vel likt, var vi ikke??

Er det sant at kroppen er mer mottakelig andre gangen alså? :))))

Håper virkelig du har rett i det venter7 :))

Begynner jo på sprøyter nå på onsdag 13 aug :))) Endelig har jeg kommet så langt igjen.

Håper å høre mer fra deg venter7, savnet deg en god stund her inne :))

Stor klem så lenge

• 5 uker senere...

Hei dere :)))

Savner dere sånn :(((

Ville bare si at jeg er gravid nå :)))) hCG min var på 120, noe som var bra. Men er jo aldri sikker likevel da ;)

Hvordan går det med dere?? Har ikke hørt ifra dere på evigheter :((

Håper jeg hører fra dere snille jenter :)))

Hei Askepott!

GRATULERER så mye, dette var gode nyheter! Var inne på assistert befruktning og så etter deg der, men skjønte at du hadde flyttet hit :o)

Så det andre innlegget ditt, synes du med god samvittighet kan sykemelde deg! Du og barnet er viktigst nå.

Selv går jeg og venter på fryseforsøk. Har vært gjennom hysteroskopi, og det så bra ut. Er 3-4 mnd ventetid på fryseforsøk på St. Olavs nå, så jeg må dessverre vente til november. Har hatt en runde med akupunktur, håper det har hjulpet på den tynne livmorslimhinnen.

Masse lykke til videre, håper vi prates igjen snart :o)

Klem,

Heia Askepott!!! Beklager at jeg er så sinnsykt treig på detta datagreiene, har hatt det veldig travelt en periode med eksamen i tillegg til full jobb og øving til konserter, så det har vært veldig lite tid foran PC'en for på jobben har de stengt tilgangen til sånne kjekke sider på internett for alle ansatte så får ikke lure innom en kjapp tur mens jeg er der heller.

Uansett, til det aller viktigste - GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN!!!! Kjempeglad på dine vegne, det var virkelig godt å høre!!! Så hva lightblue hadde skrevet her og sjekket derfor tråden og er helt enig med henne - du MÅ bare ordne deg en sykemelding, dette er veldig viktig for deg og da kan den jobben bare få seile sin egen sjø!!! Vet det er lettere sagt enn gjort, har selv fått beskjed om at jeg har høyt blodtrykk og må roe ned, så nå har jeg kansellert konsertene mine og takket nei til nye oppdrag, samt prøvd å trappe ned på jobb, for dette må jeg ta alvorlig. Men likevel er det vanskelig å trappe ned på jobb merker jeg, sitter hjemme nå og jobber litt, fordi hadde litt feber og vondt i halsen så skulle ta en "sykedag" men ender opp med å jobbe litt likevel...Men tar det kuli og tilrettelegger, så tar gode pauser og tar vare på meg selv sånn som jeg trenger. Og det må du også gjøre!! Høres ut som du har en fysisk krevende jobb, så vi må minne hverandre på hva som er viktigst her og passe på at vi setter de kravene som vi må for å tilrettelegge best mulig!

Krysser fingrene for at sykemelding ordner seg for deg, hvis ikke så prøver du å endre lege sannt!!! Håper også at det går bra med pappaen din. God klem fra meg (som det forøvrig går bra med, det er bare blodtrykket som jeg må holde nede, for å unngå svangerskapsforgiftning). Ellers er jeg i uke 26 nå, så 2/3 deler er unnagjort! Helt sprøtt!!!! Og godt å se at jeg er i godt selskap her inne, at flere gode kjente navn har funnet veien inn hit, strålende!!!

Lykke til også til lighblue, lang ventetid skjønner jeg, men det skal gå veien der også i november!

Knib fra meg :)

Annonse

Hei Gruble!!

Så koselig at du ENDELIG stakk innom igjen!! -Og så godt å høre at det går bra med deg!! Uke 26 a gitt, her går det unna! Tenk at du "snart" skal bli mor, det er jo helt vidunderlig! Synes du også bør trappe ned litt jeg, du og barnet er det viktigste nå!! Jeg slet også med høyt blodtrykk under mitt svangerskap, og ble faktisk sykemeldt etter hvert. Alt gikk bra, og som tidligere nevnt ble det en nydelig gutt!

Fryseforsøk ja, jeg er så heldig at det er blitt framskyndet. Siste mens var litt forsinket, så da skal jeg faktisk begynne på medisiner neste uke :o) Hvilke medisiner brukte du, har ikke du også blitt gravid på fryseforsøk nå?

Håper du stikker innom her snart igjen, ta vare på deg selv!

Til Askepott: Håper sykemeldingen er i boks nå :o)

Klem,

Heia lightblue!!

Veldig kos å høre fra deg!!! Og å høre at du får fremskyndet forsøket :) Krysser fingrene for at du slipper til snart!

Selv brukte jeg progynova og progestan under fryseforsøket - du husker godt forresten ;)

Har ellers tatt rådet ditt og roet ned så nå har blodtrykket senket seg til et bedre nivå og der håper jeg det holder seg. *God klem til deg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...