Gå til innhold

Vondt å gå på do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 3 uker siden fødsel, ble bare sydd et par sting foran, men når jeg er på do og skal bæsje er det vondt før den kommer til åpningen. Kjennes nesten ut som det er noe som sperrer litt for veien, noen som skjønner hva jeg mener? Er dette normalt?

Gikk veldig bra de første dagene etter fødsel, men når jeg kom hjem ble det verre, men blitt litt bedre nå da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er hemorroider..? De "sperrer" for veien, og kan være ganske ubehagelige... Jeg fikk det etter min fødsel (for 9 dager siden); Jordmor sa det var pga presset.

Men det var jo litt rart at det kom så lang tid etterpå...

Hiv innpå Biola / Cultura og sånn grov Kellogs flak-greier - funker for meg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Uff dette kjenner jeg godt til. Har kjempe vondt når jeg skal på do, og blør ganske mye.

Skal starte med dulphalac i dag og se om det hjelper hvis jeg får en løsere avføring.

Hvis ikke må jeg nok snakke med legen...

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff ja! Er 5 uker siden min fødsel. Sydde to sting, et foran og et bak. Får vondt når jeg presser. Og når jeg er ferdig med å presse får jeg vondt helt fremme ved klitoris!!! Pyton!!! Skjønner ikke helt det ene stinget da....ble sydd mellom urinrøret og klitoris. Kan man virkelig revne der???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...