Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har i natt sovet fra rett før midnatt til over kl 8 uten mat eller bleie. Det er 3. gang han sover natten gjennom! Det var ingenting spesielt i går som tilsa at han skulle sove uavbrutt så kanskje jeg kan få en hel natts søvn til om ikke lenge! Lillegutt får MME så det kan påvirke saken litt, men han har sov 3-timers økter allerede da han kom fra sykehuset og da fikk han kun MM.

Er det flere som opplever det samme? Sove hele natten UTEN mat og bleie/kos? Alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt, for min datter sov hele natten gjennom nå i natt!! :-)

Hun sovnet ca kl. 22 i går kveld, og våknet kl. 08 i morges. Jeg våkna på autopilot rundt 03-tiden i natt fordi det er som regel da hun skal ha nattmåltidet sitt, men ikke denne gangen tydeligvis :-) Var ubeskrivelig deilig med så mange timer søvn! I dag kjenner jeg meg proppfull av energi! :-D

Hun blir 9 uker om et par dager.

Skrevet

Jenta mi er 10 uker, og har sovet lange økter fra ca. 23/24 - 7 noen netter de siste 3 ukene. Andre ganger våkner hun i 4 tiden også. Da holder det med pupp i 5min, så sover hun igjen :)

Skrevet

Gutten min er også 9 uker, og har sovet natten gjennom i et par uker allerede. Vi legger han ca.kl.21 og han sover til ca.06, får mat og sover så videre til ca.09. He,he, i går vekte vi han rett før 10. Er så deilig å kunne sove natten gjennom selv også. Vår får også mme.

Skrevet

Jenta mi på 12 uker har de siste to ukene sovet 8-15 timer uten mat.

Skrevet

Fra hun var ca. 6 uker sov hun opp til 10 timer i ett strekk. Og nå rett før hun ble 3 mnd begynte hun med mat på natten igjen(det er helt vanlig).

Skrevet

jepp lillemor har sove hele natta uten mat og skift siden hun var rundr1,5mnd vil jeg tro hun er ca 3mnd nu:)

Skrevet

Første gangen jenta vår sov gjennom hele natten var hun 15 dager gammel, og hun har ikke vært våken en eneste gang på natten siden den gang=)

Jeg ammet henne ca ved midnatt og da sov hun til ca 7 på morgenen.....det var deilig rett å slett=)

Skrevet

Vår lille gutt var og er fortsatt sånn. Begynte med at han sov fra kl.23 til kl.09 da han var 7 dager gammel, så hadde vi ei uke eller to der han skulle ha mat i 4-5tida. så begynte han å sove regelmessig fra kl.23 til kl.08:30 fra han var ca. 3 uker gammel. Da han var 2mnd forskøv vi legge tidspunktet til kl.22, så når han var 3mnd til kl.21 ved 5mnd alder la han seg kl.20 og nå er han 10mnd å legger seg kl.18:30-19:00, å da sover han til kl.07 :) perfekt for oss :D

Slik har han vært helt siden han ble født, matet han kun de 2 ukene på natten, å etter det har det vært stille :D

DEILIG!!! selvfølgelig kan han våkne inni mellom han også, men da er det pga mareritt, hunden som bjeffer eller noe annet. Da er det kunn litt trøst som skal til, å så er det natt i natt igjen :D

Skrevet

når snuppa mi var 6 uker sov hun fra 23 til 11. hehe. sån varte det leenge. nå er hun 5 mnd og sover fra 22-24 til 9-10-11..:) våkner i 5 tiden for puppen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...