Gå til innhold

Simo kombi eller Teutonia mistral???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en av disse vognene, men klarer ikke å bestemme oss. Hvilken av vognene er mest praktisk når vi skal ha mars baby?

Hvilken vogn anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk min sønn i oktober i 2007 og da hadde jeg en simo kombi.. men denne var så stor at jeg kjøpte en teutonia mistral dk 2007 modell.. den er jeg kjempe fornøyd med. den er liten og veldig praktisk.. anbefales..

Skrevet

dette er jo to helt forskjellige vogner,så det kommer jo helt ann på hvilke kriterier dere har.

simoen er en tung men solid vogn.

mistralen er en av markedets letteste 4 hjuling. personlig synes jeg ikke noe om teutoniavognene,men man er alle forskjellig og man har alle ulike krav og behov.

så ta den vogna dere liker best,ikke hva andre mener.. det er deres valg og ikke andres..=)

Skrevet

Simo kombi kommer du bare til å like før du begynner å bruke den. Teutonia mistral kommer du til å trives med hele vognperioden. Dette mest pga. vekt og størrelse. Har begge selv og syns simovogna krever mye mer vedlikhold, hjul som punkterer og fotstøtta ramler ned hele tiden. I tillegg syns mistralen har mye bedre trillekomfort.

Skrevet

nå har nå fotstøtten til simo en slik støtte under med slik at den ikke faller ned.

teutonia er en mer simpel vogn. ikke så solid som simo.

Skrevet

"teutonia er en mer simpel vogn. ikke så solid som simo"

Pisspreik!

Skrevet

Simo er høy og fin men veldig tung. Teutonia er lavere men lett.

Skrevet

har både simo kombi og teutonia mistral DK.... er like fornøyd med begge 2. men må innrømme at jeg bruker teutonian mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...