Gå til innhold

HJEEELP!!!!Basson vognene hvordan er dei???

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen...

Er det noen som hvet hvordan basson roma og basson parma vognene er???

Lurer sterkt på å kjøpe en ...men det hadde vært greit med litt info fra noen som kjenner til vognene..

vær så snill å hjelpe meg her..

håper på mange svar...

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg kjøpte Basson Roma i 2002 og har vært kjempefornøyd med den!! Veldig romslig liggedel med ryggstøtte til å bruke når ungen blir litt større og vil sitte opp litt. Brukte liggedelen til han var over året, selv med voksipose i er den romslig. Ikke har den rustet heller, selv om vognen har stått mye ute :-) Nå er vognen seks år, bruker den som hjemmevogn til tredjemann. Kalesjen har nå blitt solbleket, men resten av vognen er hel og pen. Den blir barnehagevogn til høsten ;-) Synes absolutt det har vært myyyyyye vogn for pengene!

vurderte denne selv,men etter og ha hørt litt rundt slo jeg det fra meg, den knirker og knarker, barnet sitter ikke godt i sportsvogndelen,og kalesjen er slarkete.

men det er bare det jeg har hørt,har ikke testet selv, jeg endte opp på emmaljunga duo edge

Stort sett har bekjente angret kjøpet sitt. Eneste som har vært fornøyd er en som syns carena easy paraplytrille er en god sportsvogn, så hun har tydeligvis ikke særlig høye krav eller så er det fordi hun rett og slett bare har prøvd dårlige vogner. Personlig kunne jeg aldri valgt basson roma pga. utseende.

Annonse

Hmmmm... her er min mening om basson roma-06. Jeg og sambo er kjempe fornøyde med vognen. Stødig, god å trille, stor og god bag, 83 cm liggemål. HAdde lyst å grine i dag, var av å kjøpte ny vogn, her kommer DET ENESTE negative jeg kan si om vognen, den er tung, men kan være pga at jeg sliter med ryggen, er revmatiker, så jeg klarer ikke å få vognen inn og ut av bilen uten å ødelegge bilen og ryggen min. Tihi...

Men ellers så synes jeg at vognen er topp. Ja, vi kjøpt ny vogn idag, men bassonvognen kommer til å være i bruk når sambo er med på kjøring og ti vinteren når jeg skal på trilleturer hvor jeg ikke skal ha den i bilen. ;-D

Mitt beste råd er å finne en plass hvor du kan få prøvd ut/lånt en slik vogn du ønsker, uansett merke. Lettere å stole på seg selv. ;-D Lykke til med vogn valget!!!

Takk for mange tilbakemeldinger:):)

Da har jeg kommet over Basson parma vogn 2008mod. med sportsvogndel,myggnett,regntrekk og stelleveske til 4500,-hos babydreams.

Vil si det er ett godt kjøp:)

Her på stord kunne jeg kjøpt bagvogna for 4200,-

Sportvogndel for 2600.-

stelleveske for 600.-

Tilsammen 7400,-

Så jeg har iallefall spart 2900,-

Det lønner seg å se seg om etter bra tilbud...

Kan anbefale babydreams på det sterkeste.

Utrolig bra service..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...