FrøkenSnellen Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Noen som har erfaring med at småttingene sover bedre, eventuelt lengre, når de får sove på eget rom? Synes vesla blir veldig urolig når vi kommer inn på rommet for å legge oss, og tenkte derfor at det kanskje var på tide med eget rom?? Hun er 5 mnd.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Snuppa her våkner når vi legger oss. Men jeg tror hun kunne godt ha sovet lenger. Så det blir eget rom på henne neste uke. Må bare få unna dåp og fullt hus først
3-prinser Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Har veldig god erfaring med at junior sover på eget rom. Verken han eller jeg roet oss ordentlig når vi sov på samme rom, så junior sov på eget rom fra han var 2 1/2 uke. Han ligger vegg i vegg med oss, så jeg hører han godt så fort han ynker seg. Natten er MYE bedre for oss begge nå, han sover bedre og jeg sover bedre. Så slipper jeg å bekymre meg for at han blir vekket av at vi legger oss, eller av at pappa`n "drar tømmerstokker" i ny og ne, he,he. Junior er nå 2 mnd gammel og legger seg ca.21 og sover til 06, får mat og sover igjen til ca.09. Herlig. Vi gjorde det samme med eldstemann da han var baby.
FrøkenSnellen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Da tror jeg jammen vi skal rydde klart barnerommet og få henne over dit. Vi har også rom vegg i vegg, så hører henne godt. Litt kjedelig å måtte stå opp og ut av rommet for å amme, men er ikke sikkert vi behøver det etterhvert hvis hun sover bedre.
3-prinser Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Synes det var helt greit, jeg, å stå opp å gå ut av rommet for å amme. Har en stressless stående på rommet hans som jeg brukte på natta. Etterhvert dro junior nattmåltidet senere og senere, fra kl.03 og nå helt fram til 06. Nå ammer vi dessverre ikke mer, så han koser seg med flaske tidlig på morgenen, før han sover noen timer til. Flaske får han også på rommet, hvor jeg holder det mørkt så han ikke skal våkne for mye. Legger han så ned i senga etterpå hvor han sover videre.
Mari80 Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Jenta mi ble lagt på eget rom da hun var ca 2 1/2 mnd gammel og sov da 10-14 timer i strekk uten mat.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Vi flyttet gullet over på eget rom når han var 6mnd. Vi sov bedre alle mann:)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 vi har flyttet henne nå. hun er 4.5 mnd. Hun ammes i søvn i vår seng og flyttes deretter inn på eget rom.. Hun våkner 2-3 ganger i løpet av natten men finner som regel søvnen fint igjen med amming. Natta er fra 19 til alt mellom 6 og 9
Kjukka Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Jenta vår har sovet på eget rom fra hun var 3 uker gammel. Sover som en stein, gjerne 14 timer i strekk, fra 19 - 09, men hun får litt mat i 7-tiden, før samboer stikker på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå