Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke sluttet skikkelig å blø siden fødselen for snart 3 mnd siden. Skal til legen på tirsdag for å få henvisning til sykehuset. Hun nevnte at det kunne være igjen noe der og da måtte jeg ha en utskrapning. Hvordan foregår det egentlig? Gruer som en helt allerede jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også time hos legen til tirsdag for GU.. Skulle egentlig hatt den på 6 ukerskontrollen etter fødsel, men utsatt den pga blødninger. Nå har legen akkurat hatt ferie, så jeg måtte vente. Har også blødd mye etter fødsel. Først varte det i 7 uker, så et lite opphold på 8 dager, så på`n igjen i 10 dager.. Så ett opphold på 10 dager, og idag fikk jeg jammen blødninger igjen... skjønner ikke det.. Blir jo litt bekymret, men jeg har ingen smerter eller noe.. merker det liksom ikke i det hele tatt...

Hvis det er "noe" igjen der så burde vel kroppen gi tegn med feber og smerter??? Jeg har ikke tenkt i de baner jeg da.. Men jeg skal ta legetimen uansett, så får jeg høre hva legen min sier.... Ikke akkurat noe gøy å ta gu med blødninger heller...(beklager detaljer)....

Skrevet

Sånn har det vært hos meg også....har et opphold på en kanskje 2 dager og så er det på`n igjen! Trengte ikke bli dårlig av at det satt igjen noe fikk jeg beskjed om. Kunne bare være det at det sitter igjen noe så det ikke gror skikkelig!

Skrevet

Jeg ble henvist til sykehuset allerede etter 14 dager fordi jeg fremdeles blødde like mye som i starten av en menstruasjon. Jeg hadde ikke feber eller smerter, men det viste seg likevel at jeg hadde rester. For å bli kvitt dem, fikk jeg noen tabletter som de bruker ved medisinsk abort. Tok tre på en gang + en pinex forte. Det er ikke dette de gjør hvis du trenger utskraping, men de prøver ofte dette før de velger utskraping.

Skrevet

Uff, nå ble jeg litt bekymret jeg da. Trodde det skulle være sånn jeg da. Første barnet ble tatt med keisersnitt, så jeg merket ikke sånn til blødningene.. Blir nok mange tanker i hodet mitt denne helgen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...