Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Hei! Vurderer å handle fra babyjungle da dette viser seg å vere et rimelig alternativ til tross for at en må betale toll på det. Har funnet ut at vi sparer ca 2000 på å gjøre det på denne måten... Er det noen her inne som har erfaring fra handel med babyjungle? Får en varene sendt helt hjem og betaler toll i etterkant, eller må varene hentes og fortolles et sted?
trine ;-) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hei, Jeg bestilte (og flere av jentene her inne) fra BJungle. Vogna ble shippet neste dag - og etter noe dager fikk jeg vogna levert på døra av budmann!! Jeg har enda ikke mottatt noe faktura fra Tollvesenet.... Men det tror jeg kan ta litt tid, iflg en av de andre som har bestilt. Men veldig greit å slippe og måtte hente vogna på posten.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Har fått sjekka litt meir opp no, og alt eg har komt over av kommentarer fra andre om B-jungle på nettet er positive! Varen levert på døra etter ei ukes tid, og regning (toll) i posten... Så høres bra ut! Og blir jo uansett billigere enn om eg skulle kjøpt alt i Norge, sjøl om tollen er på rundt 1500 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå