Moosh Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Lilletulla liker ikke frukt. Har nå prøvd eple, banan, avocado og pære. Hun liker heller ikke grøttyper med frukt i. Hun elsker derimor risgrøt og Småfolk godnattgrøt. Trodde de små likte søtt, jeg. Flerer som har det slik?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Liker hun ikke fruktpure heller? prøv den 4mnd med jordbær og banan, den er supergod!
Moosh Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Hei. Det er helst i pureform jeg har prøvd (burde nok ha skrevet det litt tydeligere), men hun har også fått suge og gnage på eplebåt o.l. Har prøvd den du foreslår, men det er et par måneder siden nå. Skal prøve igjen og se om hun liker den bedre nå. Hun er 7 måneder forresten. Takk for tipset.
Labambie Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Samme her... Liker ikke noe frukt,ikke fruktpurè heller. Men har nå oppdaget et glass fra nestle som heter pære,banan og yoghurt fra 6 mnd. Og det spiser hun litt av!! Min også hater all grøt med smak,spiser kun Sinlac.. Spyr rett og slett av alt annet.. Foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå