Gå til innhold

Har fått forskjellig termin 3 ganger nå. Flere som har fått det så tidlig?

Anbefalte innlegg

Jeg var til kontroll i uke 6 og tok UL. Fikk termin 31.jan som betyr at jeg skal være 11 fullgåtte uker idag.

Var så til UL i uke 9 og fikk da at jeg nok var et par dager lenger enn den første viste.

Men på UL idag hvor jeg mener jeg er 11 fullgåtte sier hun jeg er 10+0.

Det har vært 3 forskjellige leger som har gjort det pga ferie og legevikarer.

Tror jeg skal stole på den første jeg fikk. Hun virker mer nøyaktig og flink.

Fosteret var 4,5 cm idag. På alle sider tilsvarer jo det 11 fullgåtte uker.

Det er litt vesentlig for jeg har allerede fått ordinær UL time på sykehuset og det er litt viktig at det blir riktig fordi jeg skal på ferie i to uker rett etter den timen.

Er det noen av dere som har vært til UL etter 11 fullgåtte uker. Husker dere målene på fosteret? Og hvordan var fosteret? Vet det vokser litt forskjellig men er bare litt nysgjerrig på det.

Jeg må si at det var et veldig levende foster med tydelig hode,armer, ben osv som vi vekket og fikk se det bevege seg rundt der. Skjønner ikke at det kan bli så forskjellig fra lege til lege.

Fortsetter under...

Jeg var på ultrakyd i går da var jeg 12+4, mine 2 var da 6 og 6,2 cm. og ble da satt litt fram i forhold til forige ultralyd, var 6 dager forskjel på de to ultralydene. Nå har jeg mensterminen min tilbake.

Kan ikke gi deg noe sikkert svar på hvor langt du er på vei ved hjelp av størelsen.

Får bare gjøre det. Er jo litt ivrig på å passere de magiske 12 ukene også:)

Så får vi bare konkludere med at siste legen ikke er like stødig med å plassere kryssene for å ta mål.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...