Synne73 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Sara ble storesøster 7. juli, men lillebror har ennå ikke fått noe navn. Gode forslag mottas med stor takk! Vi har tenkt på Aleksander, Ferdinand eller Casper men sliter med å bestemme oss.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 da syns jeg Casper ellers så har jeg alltid syns at Sara og Leander passer veldig bra sammen
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ferdinand :) Det er sjeldent, men veldig flott og staselig Liker det kjempegodt! Flott navn Ellers liker jeg: Sara og Abel Sara og Emil Sara og Sebastian Sara og Jens Sara og Odin Sara og Preben Sara og Bendik Sara og Jesper Sara og Jonas
sonne Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Av dine forlsag liker jeg Casper best. Synes det også passer best sammen med Sara. Andre forslag: Andreas Adrian Elias Fillip Henrik Jakob Joakim Leander Lukas Markus Mathias Nikolai Sebastian Sander Tobias Viktor
Castho Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Jeg er uenig med de over, av alle dine forslag synes jeg Casper passer "dårligst". Synes ikke det er helt ille men likte Aleksander jeg.
megc Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Av de du nevnte passer Aleksander best. Men jeg synes Sara passer så godt til Johannes:) Storebror heter Johannes så har vurdert det selv.
Vannmann35 Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Sara og Ferdinand var koselig sammen, ellers - hva med: Sara og Cedrik Sara og Edvard Sara og Gabriel Sara og Christian
Cybele Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Jeg syns dette er fantastisk med Sara: Sara & Sondre Sara & Simon Sara & Bastian Disse navnene passer også utmerket med Synne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå