mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 i to dager nå har snuppa spist en del mer, så og si hver eneste time, men ikke mer ml på flaska da...har og vært KJEMPE survete og ikke sovet noen ting, og da mener jeg ingenting, kanskje en dupp på 10 min om gangen...kan jo nevne at det har vært litt varmere disse to dagene da, så kan jo være det og, og hun har ikke bæsja på disse to dagene.. men i dag så har hun sovet stort sett i hele dag og vært stor fornøyd, og fått bæsja en skikkelig bleie..hehe...hva kan de to døgnene vært for noe?
Prins og prinsesse Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Har vært mindre spising og soving her også når det har vært varmt ute, så det har nok antakelig en sammenheng Passer på å gi masse vann i allefall
Maaaren Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Høres ut som økedøgn,synes jeg =) Jenta vår var akkurat lik da hun hadde økedøgn,jeg kom ikke på tanken at det var det før dagen var over. Jeg hadde gått dagen før og andre dagen og lurt på om jeg ikke hadde nok melk,men det var det heldigvis ikke =)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 da var det sikkert det hun hadde, takk for svar. kan trygt si at vi har vært litt frustrerte..hehe..ingenting virka på hu, hun bare gråt/hylte...snuppa får mm og mme på flaske hun da, så nok mat har jeg ihvertfall, heldigvis:) har de sånne økedøgn flere ganger?
Maaaren Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 De første tre månedene er travle,synes jeg.Minien vår skulle ha hver halvannen-to timer,leeenge. Derfor ble jeg stresset da hun "endelig" hadde roet seg med det,og fikk økedøgn (jeg ikke var klar over da). Men da var vel hun rundt 3,5-4 mnd hvis jeg ikke husker feil....Men nå har vi startet med grøt til kvelds og et par skjeier til lunsj,så jeg tviler på at det kommer mer økedøgn her i gården. Men utover det har jeg,helt ærlig,ikke peiling om de får flere økedøgn...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 de er travle disse bebisen våre..hehe...men i dga har nin vært "normal" heldigvis, skal spise hver 3-4. time..hehe...snuppa mi er bare 6 uker så litt tidlig å begynne med grøt osv..hehe..er førstegangs jeg så jeg aner virkelig ingenting...hehe, men takk for svar da:) vi får vel bare kose oss med disse små, de er ikke så små så veldig lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå