3-prinser Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Bruker NAN nå, men det virker som om junior får vondt i magen av den. Vurderer å bytte, men hvem har dere best erfaring med?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har veldig god erfaring med HIPP både meg mageondt og gulping. Pulveret er lett og luftig og den er ikke altfor dyr. Den er også økologisk.
villemo Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 jeg har også veldig god erfaring med HIPP. brukte NAN tidligere men gutten gulpa så mye, og vi måtte bruke malt i melka for å få fart på magen, noe vi ikke trenger lenger:-D
3-prinser Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Malt bruker vi også i melka, men det virker ikke som det hjelper noe særlig. Han er forferdelig treg i magen. Må som oftest hjelpe han med å bæsje ved å trigge han. Har kjøpt HIPP nå så vi får se om det hjelper.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 HIPP ) Prøvde nan først, men det ble han hard i magen av.
Deidei Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Dette er nok veldig individuelt.. Tror barna reagerer forskjellig. Jeg bruker nan og er kjempefornøyd. Lillegutt har veldig treg mage så han får malt i hver flaske.. Leste så mye fint om Hipp.. så vi prøvde det. Tenkte kanskje magen ble bedre og gulpingen ble sjeldnere... men nei.. Her sto gulpen halvannen meter utpå golvet... og magen ble enda værre.. så vi gikk tilbake til Nan og det fungerer veldig fint for oss...
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 begynte med nan men emilie reagerte så med magevondt. gikk over til hipp, ble bedre på dagen, men hun gulper noe sinnsykt av hipp.. så bruker småfolk nå og er kjempe fornøyd. ikje magevondt og minimalt med gulping. men alle babyer reagerer ulikt på mme, så du må mest prøve deg fram om hva som er best for babyen din.
Ladybug~N&E Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 her har hipp vært det beste. begynte med nan men da sto magen stille. byttet til hipp og han har ikke hatt hverken treg mage eller unormalt mye gulp siden da.
Labambie Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Vi bruker som regel HIPP,men bruker NAN2 på kartong på nettene.. Da er mamma'n trøtt... ;-) Men da hun var veldig liten kunne vi ikke bruke noe annet enn HIPP. Nan ga ekstremt mye magevondt, Collett og Småfolk fikk vi sprutgulp som lukta fisk...
line_n & sara Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 hipp, nan ga bare magevondt! gir en kartong småfolk hvis vi er ute å flyr ved leggetid (får bare en kveldsflaske mme)
line_n & sara Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 og nan er vell nestle? prøvde å finne det ut ved å google nan, og lete på nestle sine sider, men fant ikke noe..ifølge flaskeposten er nan nestle sitt merke, og da er det god grunn til å ikke kjøpe nan, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå