catine Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Hei dere! Har egentlig flyttet til 1.trimester forumet på bim nå, men måtte innom her idag. idag var vi på UL, jeg er i uke 6 idag. Og der kunne de vise oss 2 bankende små hjerter!! det er bare helt utrolig. Vi har hatt icsi og dette var første søskenforsøket. På uttaket fikk de ut 8 egg, men bare 2 ble befruktet og dagen etter måtte vi ha innsetting fordi de var redd for eggene siden det bare var 2 stk. Vi kom for innsetting og de satte inn begge to. Det ene egget var 2-delt , mens det andre egget ikke en gang hadde delt seg. Og nå er jeg gravid meg tvillinger:) Så med dette innlegget ville jeg bare si at en ikke alltid trenger å være bekymret for at egget er delt mange ganger:) Det finnes gullegg som venter med å dele seg til de er trygt plassert i mamman:) Lykke til alle sammen!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 GRATULERER så mye til deg, for en fantastisk opplevelse det må være å se TO bankende hjerter:-) lykke til videre :-)
Jane_septembergutt Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Gratulerer med to små vidundere i magen din:-) Lykke til videre! Er omtrent seks uker på vei selv, med et lite frysevidunder:-) Venter på innkalling til UL. Gleder meg til å se at det er liv inni der. Blir så itvil mange ganger, føler meg ikke gravid..
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Er jo helt utrolig.... og godt at du har et barn fra før sånn at du er litt mere forberedt på jobben med tvillinger. Håper de sitter hele veien ut....
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Gratulerer så masse!!!!! Har du hatt noen symtomer? f.eks vært varm eller hatt mye utflod? jeg er super varm hele tiden og er kjempelei av masse utflod hele tiden...er på rd 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå