*Mamma'n* OVERTID Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 etter jeg hadde født måtte jeg bli sydd. probleme med dette er at 5mnd etter, altså nå, har jeg ennå vondt nedentil når jeg har sex. var hos legen, og han sa jeg var bitt sydd "feil". det føles ut som å føde om å om igjen hver gang jeg har sex, så har ikke lyst lenger. hva skal jeg gjøre? og er det noen flere som har det slik?
Krokka og prinsessa Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Kan bare si at hos meg gikk det ca. 7 mnd før det sluttet å gjøre vondt.....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Har hatt det litt som deg, har også hatt følelsen av å ha blitt sydd "feil"..Men i mitt tilfelle skyldes det at de øverste stinga gikk opp litt (hadde langsgående rift inne ved skjedeveggen), og dermed grodde det slik.. Var j...lig vondt å ha sex de første gangene, føltes ut som jeg var jomfru igjen, skikkelig stram.. Men det gikk seg til ca 2 mnd etter fødsel.. De sier at det skal gå seg til, men kan ta tid.. Kan ikke legen din henvise deg til gynekolog, som kanskje kan gi de beste tipsa for hva du skal gjøre med dette?? Viktig at du blir tatt på alvor i alle fall, før det ødelegger sex-livet ditt
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 legen sa at hvis jeg skulle få gjort noe med dette måtte de gjøre et inngrep og fjerne det "skadde området", og sy på nytt. men hadde håpet at det var en annen måte å få ordnet dette på da. må vel kanskje smøre meg med litt tålmodighet først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå