Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jenta (12 mnd) begynner i barnehagen i august og jeg lurer på hva man trenger. Har selv tenkt på: - tøfler - utedress - regntøy - joggesko - gummistøvler - ryggsekk - (vogn) Noe viktig jeg ikke har fått med meg? Eller noen tips for hva som kan være lurt? Bor på et lite sted og håper å kjøpe inn i sommer.
aa11bb22 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Matboks Drikkeflaske eller kopp Navnelapper til å merke klær og utstyr med.
ambujenta Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 - ullundertøy (kan være noen veldig kalde dager der man kan trenge det fra starten også) - dress, eller jakke og bukse til å ha innenfor regntøy (fleece eller ull) i tilegg har snuppa vårres ei regn og vindtett lue.
MammaLinda Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 vår/høst dress som er vann og vindtett (de er mye ute i barnehagen så en må ha bra utstyr) etter hvert en god vann og vindtett vinterdress tøffler regntøy støvler og etterhvert cherox. ekstra klær som ligger i barnahagen, bytteklær. navnlapper, husk å merke alle tingene nisteboks hvis dere ikke får mat i barnehagen. varme ullklær gode votter og luer. og når høsten kommer trenger du også noen høstsko sånne som er vanntette gore tex. friends skoen på coop obs ble kåret mest i test, ikke koster de en formue heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå