Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Fra første tann så dagens lys, så har vi konsekvent pusset hver bidige morgen og kveld. Det er ett sant helvete. Hun vil holde selv, men hun biter og suger bare på den. Jeg blåholder henne, bruker rå makt, og har merket meg at "overgepet" varer bare 10-15 sekunder. Og guuudene skal vite ar det er sinnsykt lenge å blåholde en 2,5 åring og pusse med makt i 15 sekunder......... Men jeg har en snikende følelse for at jeg ousser tennene hennes for lite.... Hvordan er det hos dere??? (Og i forholde til at det er en helvetes kamp, så er alt prøvd.....)
Barba_mamma Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 På helsestasjonen sa de at tannpuss faktisk er en av de tingene vi bare MÅ tvinge barna til å gjennomføre koste hva det koste vil - vi har alltid pusset lenger. Nå prøver vi å være kreative da og dikte sanger når vi pusser etc for å få ham til å holde ut. Det har funket. så sier vi "hvis du ikke vil, så må mamma tvinge deg og det liker hun ikke". så er han advart... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå