lille oscar + bebis Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 hvem har prøvd det? og hvilken erfaringer har dere? hvordan går det for seg, og hvilken tid på døgnet? leste at man burde vente til 6 ukerskontrollen før man begynnte med det, sånn at en lege har sett at ungen er helt frisk. tenkte jeg ville prøve det med lilletassen... men syter litt med å sette igang... vet ikke helt va det går ut på...
tittentei... Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 jeg maserer av og til.Bruker ikke olje eller noe,men bare stryker på ryggen,og i sirkler.Da raper han også noen ganger,promper:) Mange ganger bæsjer han etterpå.Så det hjelper.Pluss,han nyter det.På beinan struker jeh,armene,kna rundt.Fikk en cd i posten også,som jeg fikk med en prøvepakke.Der viste dem litt om masering osv.Jeg hadde ikke noe tid på døgnet.Bare når jeg følte får det.Maserte noen ganger da han ble urolig osv.Ikke fikk sove.Når babyen er så liten,så er det bare og stryke på magen,rygg,benene,armene.Grei den cd jeg så
lille oscar + bebis Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 hvor fikk du tak i cd en da?
tittentei... Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 hmmm.Husker ikke helt.Står Pampers-Verden gjennom barnets øyne på den.Fulgte med brosjyrer osv.Jeg har sendt inn lapper som fulgte med boka du får hos legen når du har blitt gravid.Så er det brosjyrer i babyboka du får på sykehuset når du har født.Må være noen av dem:)Får mye i posten av prøver osv,men er en stund siden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå