Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Spirit s3!!! men det er jo seff fordi det er den vi endte opp med da, den er jo bare lekker!!! vi har kjøpt sort fashion og venter på å få trille med den, det blir til uka igjen. den er veldig enkel å ta bagdelen av og på å legge sammen. Lykke til med valget, er dere intr i denne så se på www.lilleprinsen.no
engletrollet Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hvor stor er babyen? Til de under året er spirit flott siden den er vendbar, men OTH har lavere vekt, er lettere å håndtere og har større sittedel.
Isla verde Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er superfornøyd med min spirit. Det mest utslagsgivene for valget av den var at sittedelen kan ha's begge veier. Det var et must for oss. Det som er litt negativt er at bagen er litt liten, men jeg er storfornøyd likevel. Snuppa er nå fire mnd og kommer nok til å skifte til sportsvogna om hvertfall 2 mnd. Men hun er STOR for alderen!
allegodetingertre Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Til baby under året ville jeg valgt spirit siden den er vendbar, men til barn over året ville jeg gått for OTH. OTH er super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå