giggsi Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 å få lille jenta til å sove på ryggen når hun er begynt å snu seg selv?
tittentei... Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hehe,ja da er det ikke bare.Jeg synes det ikke gjør noe da.Klarer dem og snu seg,så synes jeg ikke det er noe problem.Er helst ifra nyfødt perioden når dem er så hjelpeløse.Min gutt har bare sovet på siden.Likte ikke ligge på ryggen.Men nå er han 9mnd og vil bare reise seg i senga,selv om han er trøtt.Da har jeg en sånn babypose.Tar i armene,men lukker ikke igjen pga gutten min er så varm.Så sovner han.Han klarer og snu seg litt til siden,men han sovner.Jeg strammer ikke posen så,sånn han kan ligge litt til siden.Men når jeg skal legge meg,så går jeg inn og tar ut armene av posen pga jeg liker ikke han ligger i den.Når han våkner,så står han i senga eller sitter i senga og babbler,hehe.Når han var mindre,så hadde jeg rullet tykke pølser og la en på hver side.Det støttet.Han likte og ligge inntil noe.Kjørte nesa helt inn.Jeg brukte store hånkler,sengelaken og rullet hardt.Uten det,ville han ikke sove og rullet seg på magen.Men alle har hver sin måte.Gutten min har det enda,koser seg og ha noe inntil.Du kan prøve med sånn pose du fester i sengen,eller du kan før du legger deg for kvelden bare snu forsiktig jenta di på ryggen.Ellers så synes jeg det ikke gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå