MammaCecilie Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har egentlig bestemt meg for guttenavn, men begynner å bli ganske usikker på om jeg vil at sønnen min skal hete det alikevel. Har dere lyst til å bare ramse opp masse guttenavn? Vet liksom ikke helt hva jeg leter etter men... Hehe
prebs Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Disse liker jeg godt. Sigurd Sigmund Sigbjørn Olav Håkon Lars Sverre Magnus Eirik Einar Tollef Jacob Johannes Christian Ludvig Preben August Anders Oscar Jørgen Fredrik Simen Hallvard Nicolai Eivind Erik Johan Edvard puuh...Finnes mange flotte guttenavn!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Er det Emilian du har tenkt å kalle han? Det er et nydelig navn! Ikke skift mening, hold deg til det:) ååå, liker det virkelig godt:)
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Emilian er nydelig, da Hva med: Markus Odin Leon Amandus Casper Jasper Noah Benjamin Lucas Henrik Ellers hadde prebs mange fine
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Da ramser jeg bare opp mine favoritter da, hele lista mi! Oscar Adrian Iker Elias Elliot Emil Eric Matheo Mathias Abraham Oliver Victor Lucas Mikael Isak Marco Mario
~\/ero~ Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Emilian er nydelig. Det heter sønnen min:) Hvorfor har du blitt usikker på om du vil kalle han det? Synes du skal gå for det jeg. Andre navn jeg liker: Michael William Mattheus Ådne Aleksander Oliver Thomas Tinius sindre oskar Jakob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå