Gå til innhold

Noen som er klare ? :-)

Anbefalte innlegg

Nå er det bare tre uker igjen og jeg er fysisk og mentalt dødsklar ! Er så lei av å sitte i sofaen med beina på bordet og føle at magen kommer oppunder halsen. Har hatt bekkenløsning den siste tiden..... Nå lengter jeg etter nurket...og hun hører at minstemann prater og gråter når han er lei. Da sparker hun på for å gi beskjed at hun kommer snart :-) Åhhhh som jeg lengter etter henne.....og en lettere kropp! Jeg var på sus og skrev meg inn......hørte på de fødende og klagende, men nå er dette nr 5 for meg....og vet hva jeg går til. Tenkte bare åhhhhh heldigen disse "snart mammaer".......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138210937-noen-som-er-klare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg veldig klar for å få ut lillebror i magen her og, lei av å ikke få sove fordi det er så mye spark og liv(selv om det er bra.hihi), vondt i bekkenet og at det er for varmt........... Men har 5.5uke igjen til planlagt ks og syns tida går altfor sakte nå.......

Jeg er skikkelig klar! Begynner snart å bare presse for å se hva som skjer :P

Har 3 uker(termin 2 aug) igjen...

Hadde et lite "titt tei-her er jeg" i natt å vurderte å ringe fødestua...men ting ga seg. Nå er mage kanon hard... Har prøvd ut trampolina(!) til storesøster idag, men ender vel opp med å lokke mannen min opp på "kammerset" hi hi hi hi

Er veldig klar klar for å få lillemann ut. Nå er jeg stor og han presser på ribbeina. Føler all mat blir presset opp igjen. 3uker og 2dager til termin. Er nok klar psykisk for å føde men gutten hadde ikke festet seg enda. Det er nok veldig trangt nå for han spenner mykje :)

Håper eg slipper å gå lenge over termin dato!

Klar???? å ja gjett a:) har egentlig 4 uker til termin, men jeg tviler på at jeg går så lenge.....detta er nr 5, og nå er jeg ganske lei av en mage som er i veien overalt:) jeg merker at kroppen gjør seg klar til at noe skal skje.....hodet har vært festet noen uker alt....slimproppen gikk for 2 uker siden, og det har begynt å åpne seg.....så jeg går bare å venter på at noe skal skje.....håper virkelig ikke jeg må vente veldig mye lenger......blir gal av sånn venting....sikker på at jeg er verdens mest utålmodige person når det gjelder å skulle vente på noe:) Jeg gleder meg veldig til å hilse på lillegutt som har bodd i magen i alle disse mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...