Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Tenkte å spise dette, men hva med tilbehør? Noen...?
~~DoraDora~~ Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 wokgrønnsaker og Jasmineris og Toros bearnicesaus
to jenter og ett gull i magen Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 har vårruller i ovnen nå blir ris ved siden av.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Barnaise til vårruller? hehe.. Det hørtes litt ekkelt ut.. Soyasaus og sånn grønnsaksblandings med minimais, bønner og gulrøtter. Samme tilbehør til urtemarinert laks er også knallgodt!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Pleier å spise de uten tilbehør egentlig, mer en snack for meg enn middag. Mamma og jeg hadde en stund dille på maiskolbe og vårruller. Da jeg hadde rier i forbindelse med forrige fødsel spiste jeg vårruller mellom slagene, så nå ligger det klart i fryseren til riene begynner denne gangen.
Fire småtroll Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Som regel slenger jeg dem på grillen og spiser de uten tilbehør, enkel sen middag eller snacks... Men skal jeg lage skikkelig middag ut av det serverer jeg med ris m/soysasaus, salat og sweet chilli-saus til å dyppe dem i.
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2008 Det ble salat og ris sammen med vårrullene. Veldig godt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå