Gå til innhold

Dette innlegget er ikke ment for å støte noen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...men jeg undres hva som er best å velge av de 2 abortmetodene? Jeg mener.. når man tar et inngrep, da er det jo mange ganger en minibaby inni der som de tar ut, mens når man tar medisiner, kommer den ut levende da? Får du noe så den dør inni magen og hvor vondt er det for den? Vil vel egentlig bare frem til hva som er mest humant... Mener ikke å være ufyselig eller noe, beklager om noen tar d slik

Fortsetter under...

Hvis de lar deg velge (ofte er det slik at de vil du skal ta medisinsk abort før uke 9, og kirurgisk abort hvis du er mellom 9 og 12 uker), så velg kirurgisk abort. Jeg har erfaring med begge metoder til min store fortvilelse, og kirurgisk abort er helt klart det mest 'renslige' og greie. Man blir lagt i narkose, sovner, og så er det borte når man våkner.

Med medisiner var jeg en hel dag på sykehuset med uutholdelige smerter, jeg måtte gå på do i kateter hele dagen fordi de ville passe på at alt kom ut - og måtte gå gjennom gangene med et kateter fullt av blod, gørr, klumper, urin og avføring (sorry...) hver gang jeg hadde vært på do. Det var noe av det mest traumatiske, vonde, grussomme jeg har opplevd... og fikk meg til å love meg selv å aldri ta abort igjen uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...