Gå til innhold

Vogn fra "babydreams"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei....

Jeg har søkt litt på nettet å har funne ut at babydreams har masse gode tilbud på vogner...

Dei som har handlet derfra har vore veldig fornøyd med både service og produktene....

Jeg snakket selv med dei i dag for å høre på pris til en basson duo vogn og fant ut jeg vil spare over 2000,-på å kjøpe den der.

Så vi har vel egentlig bestemt oss for å få den sendt til oss:)

Har du noen erfaring med merket basson?

Dei selger dei jo hos babykos så da er det vel et relativt ok merke skulle en tro.......

Hei!

Vi kjøpte Basson duovogn til dattra vår på Babydreams i 2002. Servicen er topp der, og Dag som driver det er en knakende hyggelig kar.

Vi kunne ikke vært mere fornøyd med vår Basson vogn, den er daglig i bruk. De får jo også bra test-resultater i Danmark ;) Baggdelen er stor og romslig. Jenta vår er født i mars og vi brukte bagdelen helt til hun var over året og det ble varmere i været. Ellers har den jo alle finesser som f.eks Simo og Emmaljunga har... Vendbar sitterettning, enkelt å ta av og på bagdel/sportsvogndel, enkel å legge sammen og tar ikke altfor stor plass sammenlagt...Og masse extrautstyr.

Nå som vi venter nr 3 skal vi kjøpe Basson søskenvogn =D

Hei..

Ja da har jeg kjøpt en basson parma vogn 2008 mod.med sportvogndel og stelleveske til 4500,-

Jeg har spart 2900,-

på å handle den hos baby dreams andre steder måtte jeg ha betalt 7400 for denne..

Veldig fornøyd med servicen:=)

Kan absolutt anbefale å handle derfra..

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...