Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo 50% sjanse for at det stemmer.. men eh, jeg tror ikke at det stemmer bedre en god gammeldags gjetting.

Skrevet

Jeg har funnet 2 kinesiske fødekalendere, og jeg kan garantere at en av de er riktig for det var en som viste at jeg får jente og en som viste at jeg får gutt! hehe

Skrevet

Jeg har 3 barn, og alle stemmer overens med det kinesiske kartet jeg har sett!! :) Helt utrolig rart. (Jeg har gutt, jente, gutt) Og dersom kartet stemmer denne gang så venter jeg nå en jente til;=)

Skrevet

Jeg har fem barn, kalenderen stemte med tre av gangene, så har liten tro på den ja..he he

Skrevet

Har to barn frå før, stemte ikkje med noken av dei....

Skrevet

Mor til en venninne av meg har vært jordmor i 30 år og for moro skyld hatt litt statistikk for å se om denne stemmer, og i følge henne er det forbløffende ofte rett :-)

I vår uoffisielle undersøkelse i venninnegjengen, fant vi ut at det stemte for 5 av 6

Skrevet

Såg på feil kinesisk kart. Eg brukte det på "barnimagen". Det du sendte link til stemte med fyrste barn, men ikkje andre- og vi skal i følgje begge karta få jente denne gangen. Hmmm. trur framleis ikkje på det- men moro å sjå! Har liksom ein liten følelse på at det vert ein gut, men veit ikkje.

Skrevet

Liten tro på dette, gitt :))

Har 2 jenter som skulle vært gutter, så selvforklarende, kasnkje.

Skrevet

Samme her! Den ene sa jente og den andre gutt..

Men stemme kan den jo ikke... hva med de som får tvillinger av hvert sitt kjønn...?

Skrevet

Stemte med nr.1 :)

Denne gangen viser det gutt :)

Skrevet

Dersom denne stemmer, så venter jeg ei lita tulle :)

Spennende :)

Skrevet

Har ikke tro på dette nei. Ikke stemmer det på barna jeg har fra før heller. Det er 50 prosent sjangse for at det stemmer. God gammel gjetting er like bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...