Gå til innhold

Hva er dette? jeg er blitt såååå mørk inni armhulene!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan jo ikke løfte opp armene.....ser jo ut som om jeg har den skogen under der og ser skikkelig skitten ut.

Har det med sv.skapet å gjøre??

Fortsetter under...

Skrevet

Oh yeah ! Men det blir bedre etter fødselen

Skrevet

det var godt det ikke bare er meg. har nemlig ikke sett dette på noen andre før.

Prøver å skrubbe og vaske men vil jo ikke bort. håper det forsvinner etter fødselen.

Skrevet

Melder meg lett inn i klubben... Ikke pent, og utrolig irriterende! :( Håper virkelig det blir borte etterhvert!

Skrevet

det er noe med hormonene tror jeg... jeg er mørk grå nesten svart under armen, tl og med fått det på innsiden av lårene helt øverst og mellom beina.... flott ja!!!!

ble sånn med første, lysna litt etterpå,fikk det igjen med nr 2... lysna litt mindre etterpå, så å må jeg vell gå sånn resten av livet etter dette svangerskapet :(

Skrevet

Dette var kjekt å lese... Trudde eg var den eneste.. Og godt å høre at det forsvinner igjen..

Eg kunne ikkje skjønne ka det var eg heller... Har prøvd å skrubbe det vekk.. hehe..

Annonse

Skrevet

Sikkert det samme som gjør at brystvortene og området rundt også er blitt mørkt.

Skrevet

hadde ei venninne som plutselig ble plaget av det. hun sluttet med deodoranten hun alltid hadde brukt, og kjøpte en ny uten noe som helst parfyme(husker ikke hvilken). hun vasket seg med klut hver morgen og kveld og smørte et godt lag med kremen decubal fra apoteket. hun ble straks mye bedre! skader jo aldri å prøve:)

Skrevet

da skal jeg prøve det for dette er ikke lekkert

Skrevet

Heldig dere som har fått de der egentlig. Jeg har fått det i ansiktet og overleppa. Ser ut som jeg har fått to saftige ørefiker + at jeg har den megamustasjen. Tror det kalles sommerfugl. Fikk det da jeg gikk med dattra mi for 7 år siden. Fikk bleka det litt m div kremer. Var ikke så hissig da jeg gikk med to av guttene etterpå, men nå er det tilbake for fullt.

Skrevet

Tror det er pigmentforandringer som gjør det. Jeg har også fått det under armene. Har vel kommet når jeg sittet i solen de dagene vi har hatt fint vær. Har også fått en haug med fregner..fregner er søtt men syns det er vel mange. Og en kraftig brun stripe på magen som kalles linnea negra. Hadde den sist også..bleknet sakte men sikkert bort. Tok sikkert over ett år før den var helt borte.Satser på at vi går tilbake til"normalen" etterpå:)

Skrevet

Å, så godt å høre at det ikke bare er jeg som har det slik...jeg har prøvd ALT, peeling, hårfjerningskrem og høvel, men jeg er helt brun under armene. Jeg har til og med brukt pinsett for å se om det hjelper...haha, det var skikkelig slitsomt å pille ut ett og ett hår. Men hjalp det? Nei.

Så her går jeg med armene godt inntil overkroppen;-) I tillegg merker jeg at jeg får pigmentopphopning der jeg har hatt småkviser (selvsagt har huden blitt verre nå som jeg er gravid...) Så jeg er liksom helt flekkete.

HELDIGVIS finnes det gode foundationer og dekkstifter.

Jeg håper virkelig det går over når lillegutt er født.

Skrevet

åååååååååååååå......nå ble jeg sååååå glad!!! godt det er flere av oss. Får virkelig håpe det lysner når vi er ferdige med graviditeten!!

For pent er det ikke!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...