Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er du her?? Har ikke sett deg på leeeeenge...Hvordan går det?? Nærmer du deg nytt forsøk?? Klem
Mumrikken :) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Der var du ja ) Svarte deg over her ))) Som sagt så vurderer vi nå veien videre. Tenker litt på Hausken eller Danmark. Hva tror du?? Jeg klekker jo en del egg (fra 7-12) hver gang, selv om det alltid er bare to som utvikler seg perfekt videre da! Nå var begge to åtte-delte under innsett og var av super kvalitet, men men hva hjalp så det??? Slimhinna ble bedre denne gangen også etter å ha gått på en blanding av puregon og menopur. (Jeg kan egentlig ikke forestille meg at jeg skulle klart de greierne der uten en viss faglig bakgrunn...ganske imponert over mange "vanlige" jenter her inne!!!) Vi har iallefall lyst til å prøve litt til uasett om det sliiiiter på kropp og sjel...., og alderen tynger! Vi ser det vel litt ann over sommeren tenker jeg. Nok en gang -lykke, lykke til!!! ))) XXXXklemXXXX
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Svarer deg her og, jeg:)) To egg av superkvalitet er jo fantastisk flott, Mumrikken:O) Vet du, jeg tror jeg hadde tatt meg en tur til Hausken. Hvertfall snakket med han og lagt frem "saken". Han er nok like god som de i Danmark. Er jo flere som er superfornøyde med han siden han ser "hele mennesket", og behandler alle individuelt. Skader hvertfall ikke og prøve og høre hva han sier. Du kan jo evt også sende en mail til Danmark (er det Nordica du tenker på?), og høre hva de også mener, og så bestemmer du deg etter det?? Om du har tid, råd og krefter er det bare og ståååå på!! Dette skal vi klare, Mumrikken! Vi kan IKKE gi opp! På en eller annen måte skal vi nok lykkes, det er det vi må tro på) Mange klemmer:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå