Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Vært på UL i dag og fått målt slimhinnen til 8,9 mm. Hadde hjertet i halsen av spenningen siden jeg aldri har tatt så lite Progynova som denne gangen... Nå kan jeg bare senke skuldrene og vente på den etterlengta tlf fra klinikken om at de har en donor klar. Jeg gleder meg til og bli ruger igjen:O)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 kjempe flott Frøya, dette var gode nyheter:) Blir spennende, håper virkelig det lykkes for dere denne gangen, tenk at du er ett steg nermere for å bli mamma:D Men jeg tenkte på dg her en dag, ang, dine FSH verdier og ovrgangsalderen osv... Lurte på om du av og til måler FSH for å se hvordan den er, og har du lest en bok av Juila Indo..... (hukser ikke hele etternavne)? uansett, dette er spennde, vi krysser fingrene for at nå skal det gå bra. Stor klem fra
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Hei Tryne:O) Takk takk:)) Jeg måler ikke FSH lenger, nei. Fjernet eggstokker og eggledere i februar. Sist jeg målte den var vel kanskje i januar (? husker ikke helt), og da var den 28 eller noe. En gynekolog (overlege på IVF) sa til meg en gang at det hadde ikke noe og si HVOR forhøyet den var bare den var forhøyet. Den kunne være 28 eller 69, det hadde ingen betydning, og den svinger ofte veldig mye. Hvordan går det med deg?? Leste jeg ikke at du endelig hadde funnet deg en "vettig" lege som tar deg på alvor?? Om det stemmer, så er det fantastisk fint!! Da kan du senke skuldrene og slippe og kjempe for hver minste ting. Klem til deg:O)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Hva var det som gjorde at du fjernet eggstokker og eggldere?? var det noe galt, eller hadde du plager?? det er delte meninger om det med at du ikke er bedre enn ditt høyeste tall, Jeg vet det har noe å si. jeg har kunne blitt gravid de gangene tallet har vert lavt, som feks rett etter fødselen, og den ene gangen jeg klarte det på pergotime. Men det betyr ikke så mye uansett for dg, er kjempe glad for at du har valgt den løsningen du har, da får du vertfall friske sunne egg. stemmer at jeg har funne en lege som tar meg på alvor, det er min gammle fast lege. det var jammen meg på tide også. Skal tilbake til han på torsdag, håper virkelig ikke han finner noe livssturende:(
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Moren min døde av arvelig eggstokk-kreft her i mars. Med så små eggstokker at det var såvidt de syntes på vaginal UL tok jeg ikke sjansen på og la de være. De var jo uansett ubrukelige, og skulle det gå kreft i de ville det ikke blitt oppdaget før det var altfor seint... Krysser alt jeg eier og har for at legen din ikke finner noe livstruende galt! Huff, må være fælt og gå slik og vente på et sånt svar... Dette skal gå bra, Tryne. Det må det gjøre!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 da må jeg si at jeg mener du har tatt det riktige valget, jeg hadde gjort AKKUratt det samme for å si det sånn. Kreften tuller man ikke med, å vertfall ikke når det er arvelig. Trist å høre at du har mistet moren din, det må være vanskelig.Hvor gammel var hun når hun fikk dette? Hvordan er det foresten med resten av slekten din å overgangsalderen?? Jeg har ingen i min slekt som har vert på vei inn i den så tidlig som meg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Kjære Frøya vennen:O) Nå er det endelig snart på tur igjen! Gleder meg til å følge med deg ,og heier på deg i fra der du vet ! Klemmer i fleng )
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Tusen takk, Vilsågjerne-snuppa mi:)) Alle gode ting er tre, men på det fjerde skal det skje. Akkurat det skal gjelde meg nå! Mange klemmer:O) Tryne; mamma var 43 da hun fikk bryst-kreft. 51 når hun fikk eggstokk-kreft, og hun døde bare 57 år gammel. Jeg får oppfølging med tanke på brystene hvert år. De skal ikke fjernes før de må. Ingen som jeg vet om som er kommet i tidlig overgangsalder i slekta. Hos meg tror jeg det er pga ME-en:( Du må fortelle meg hvordan det går på torsdag. Klem
Mumrikken :) Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 GOD TUR FRØYA ))) Og tusen ganger lykke til!! Med perfekt slimhinne og en stridsmøys pågangsmot MÅ dette gå bra!! Krsser alt jeg har for deg og følger deg i spenning!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeg har ikke vært her noe i det siste. Akkurat testet neg etter det siste av tre forsøk på Medicus, og vurderer nå veien videre... Fikk satt inn to perfekte 8 delte egg i en en slimhinne på godt og vel 6 (Det aller beste som har væ'rt), men nei da... :-(( Nå venter jeg bare på mensen, og skjønner ikke hvorfor den ikkke dukker opp. Sluttet med medisiner på tirsdag, så skjønner egentlig ingen ting av denne kroppen lenger. Sikkert helt skrudd av alle medisiner! Nå nyyyter jeg iallfall sommeren her på vestlandet, med litt jobbing, en del ferie og en utepils i ny og ne! Ha en strålene og fruktbar tur nedover )) Tusen gode lykkeklemmer )))
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Der var du jo:)) Måtte lage et innlegg og spørre etter deg i formiddag:) Så trist og høre at du testet negativt:(( Slimhinnen din var jo veldig bra denne gangen i forhold til tidl. Fikk du de medisinene som du ville ha denne gangen?? Tusen takk for alle lykkeønskninger!! Tenk at du klarer og glede deg sånn på mine vegne når du selv akkurat har testet negativt....jeg er imponert!! Nyt sommeren så godt som du bare kan:) Håper du kommer innom i ny og ne. Spent og høre hvilken vei du velger videre. Jeg er nå her om du trenger en og "prate" med. Mange gode klemmer:O)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Hei Frøya... vil bare få ønske deg masse lykke til, å måtte det være din tur nå!! Jeg krysser alt jeg har for deg!! God tur.... kleeem og god sommer.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Hei Tullemor:O) Tusen takk. Håper alt står bra til med deg og din lille mirakelbaby:o))) God sommer. Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Uffda, det er altfor tidlig å måtte dø 57 år gammel:( Veldig trist å høre om moren din. Har legene tine en teori om hvorfor du kom i tidlig overgangsalder? jeg skal si fra når jeg har vert hos legen på torsdag, må si jeg kvir meg
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 Tryne; Legene har ingen teori, nei. De spekulerer ikke på hvorfor, men jeg selv er overbevist om at det er ME-en min som har skylden. Turbo; thanx:) Spennende dager dette her. Nå er det bare og gå og vente på den etterlengta tlf. Tenk, neste helg på denne tiden sitter jeg nok i Alicante!! HURRA!!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 Slår jo 2 fluer i en smekk da jo Kommer tilbake til Norge- solbrun OG med baby i magen
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 Kan det bli mer perfekt enn det?? Tror ikke det, nei:))) Hvordan var Frankrike??
Chaiemae Skrevet 11. juli 2008 #18 Skrevet 11. juli 2008 Håper klinikken ringer snart sånn at du får reist nedover. Krysser alt jeg har for at det er din tur denne gangen.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #19 Skrevet 11. juli 2008 Heisan Chaiemae:) Takk skal du ha:O) Det rare er at denne gangen er jeg ikke like utålmodig som før. De ringer når de ringer, liksom. Deilig følelse og være så avslappet:) Leste at du også skal i gang snart. Alle gode ting er tre. På det fjerde skal det skje:O) Dette skal gjelde oss begge. Det synes jeg vi fortjener nå.
kaje Skrevet 11. juli 2008 #20 Skrevet 11. juli 2008 Kjære Frøya :-)) Jeg ønsker deg virkelig lykke til... denne gangen skal det være din tur!!!!! Jeg vet hvordan det er å bare gå der og vente på telefon fra klinikken, dagene føles så lange...... Håper du slipper å vente så lenge. Jeg skal virkelig krysse både fingre og tær. Jeg ruger nå på 1 egg, og er nå på dag 7....symptom jakten er i gang. Skal nok teste rett over helgen, har en clear blue liggende klar.. STOR KLEM FRA KAJE
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 Heisan Kaje:O) Tusen tusen takk, snille du:)) Denne gangen SKAL det gå bra:O) Er blitt så merkelig avslappet. Synes tiden går så utrolig fort, nesten altfor fort. Snart er jeg jammen meg ruger igjen!! Dagene flyr avgårde, og plutselig er jeg i Alicante!! Synes det er godt og vite at tlf kommer i løpet av neste uke da. Hadde vært blytungt og gå og vente på ubestemt tid... Ønsker deg lykke til med videre ruging, og testing når den dagen kommer. Kan tenke meg innspurten nå byr på mange laaaaaaaaange dager!! Nyt rugetiden så godt som du kan:O) Du e gravid til det motsatte er bevist. Stor klem
Eggerøre ♥ Skrevet 12. juli 2008 #22 Skrevet 12. juli 2008 Ønsker deg lykke til. Denne gangen skal det gå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå