kokosyklus Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2533777.ece Hva er det som skjer med oss jenter nå? Hvorfor er så mange helt ukritiske til å kjøpe legemidler på nettet? Det er farlig. Man vet ikke hvem som har produsert de eller om de er ekte. Det kan være hva som helst på disse sprøytene, og det har man ingen betenkeligheter med å sprøyte i seg... Det samme gjelder de som slanker seg med efedrin.. Jeg forstår ikke hva som har skjedd med jenter nå. Jeg er bare 28, men føler meg 70 når jeg hører om hva slags miljøer det er blitt...
prekæs Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror jeg har sett dette middelet i bruk. Høres muligens rart ut, men det gikk en "herregud, sjekk han da" mumling over stranden. Han var lys blond og like svart som en fra svarteste afrika, selv på steder det var unaturlig å bli brun. (dvs. under armer osv). Hvis man soler seg i tillegg til å ta de sprøytene kan visst det skje. Stygt som julung og så lattelig ut:/ Folk flest går ikke rundt og beundrer andres brunfarge så skjønner ikke stresset etter brunfarge noe særlig, jeg:)
kokosyklus Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg synes det er så trist at kroppsfikseringen har går så lang at et slikt middel faktisk er "vanlig" blandt mange i dag. Jeg hadde aldri hørt om det og ble sjokkert. Har ei svigerrinne som er 22 hun mener det er mange som slanker seg med efedrin, så det gjør hun også. Hun er TYNN fra før altså! Kan dette noengang snu?
prekæs Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg kjenner ingen som slanker seg på efedrin, tror jeg. Tipper og håper ikke det er vanlig. Har en teori at de som sverger til slike middel prøver å normalforklare dette, selv om det ikke er normalt eller vanlig i hele tatt.
baby 07.02. Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Jeg møtte en bekjent på butikken som hadde tatt LITT for mye melanotan og sola seg. Jeg klete ikke holde meg alvorlig... Jeg begynte le!! Svart som natta var han. Ikke pent.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Sett et par sånne jeg også og antatt at det var det som var problemet. Fatter ikke at folk kan gjøre noe så latterlig og potensielt farlig!
Mille** Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Det er helt sykt at folk tørr å gjøre sånt! Søstern min har sett ett kjærestepar (voksne folk altså) her jeg bor som bruker dette, og hun sier de ser helt latterlig ut! Er brun på steder man vanligvis ikke blir brun, sånn som innerst i øyekroken, inni nesen og ørene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 jeg kjenner også flere som slanker seg med efedrin. verden er gal
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Hvordan i all verden klarer man å slanke seg på efedrin? Er ikke det en medisin da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå