Som Natt & Dag Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Mannen min har snart bursdag, tenkte at jeg skulle gi han ett krus i gave fra minsten, et stort krus (helst 3-4dl) med på skrift 'Verdens beste Pappa' eller noe i den duren. Har vært innom en rekke butikker, men ingen har noen 'pappakopper'... Noen som vet om en butikk i oslo som selger slike? Butikker jeg har vært innom så langt: Kitch'n Glassmagasinet (avd Aker Brygge) Kremmerhuset Til Bords Kaffe og te butikken på Byporten Nille Jernia Chlas Ohlson
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Kan det være aktuelt å dekorere en kopp selv? Da kan du jo skrive det du vil. Selger kopper og porselens penner på Panduro. Du herder i stekeovnen etterpå. Veldig enkelt og personlig =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Du kan bestille her: http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=6 Hvis du orker ta turen ut til Sandvika så tror jeg de har det på Hobby Larsen på sandvika storsenter. Ellers ville jeg prøvd meg på bokhandler, hender de har sånt. Går jo evt. an å ringe Hobby Larsen og spørre hvilken leverandør som selger disse krusene og så ringe leverandør og finne ut hvem de leverer til.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Det ligger en sånn alt mulig dill dall butikk på Majorstuen. I Kirkeveien på nedsiden av krysset. Alstå ned mot Frognerparken. Hvis man går fra T banen ned mot Frognerparken på høyre side av Kirkeveien så går man forbi den. Ligger langs fortauet. Hvis man tar buss kan man gå av på Frogner Stadion. Der har jeg sett kopper og krus mener jeg....
tre_prinsesser Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Tror det ligger en liten butikk på Arkaden ved Karl Johan som graverer hvertfall.
Som Natt & Dag Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 Takk for gode forslag! Noen flere forslag?
kokko Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 jeg var nettopp på nille her vi bor... (trodde de hadde samme utvalge jeg i butikkene) og der har jeg fått meg værden beste pappa og værden beste mamma og så kjøpte vi samme slengen kopper til besteforeldrene også fotoknudsen så kan du jo lage din egen kopp, med det bilde du vil ha, og egen tekst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå