Maren og snella Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 God kveld godtfolk! Har stort behov for input her!!!!! Som jeg har nevt tidligere hadde jeg en MA for ett par uker siden. Sambo og jeg har bestemt oss for å prøve på nytt, men vi ville gjøre som legene sier og vente ett par sykluser. Siden jeg blir så umåtelig sår av kondomer, så ville vi ikke bruke det som mellomprevansjon. Så jeg kjøpte en hel haug EL tester så vi kunne unngå sex de dagene i noen måneder fremover. I dag var den første dagen kroppen var klar for litt kos og det benyttet vi oss selvfølgelig av. Først etterpå tenkte jeg på at jeg ikke aner når syklusen begynner og tok da en EL test som viser klart positivt!!!!! Er det mulig at jeg kan ha kommet i gang igjen så fort???? Eller er det andre hormoner som sitter igjen etter forrige graviditet??? Hjelp hjelp hjelp! Dåner litt om vi har klart å lage en spire på dette
miss gunnilla Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Kan absolutt være mulig at dere har truffet! Hatt tre MA, kroppen har vært i syklus med en gang etterpå. Utskrapningen blir som dag en i mens. Har aldri fått beskjed om at må vente en syklus eller to før setter i gang igjen. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Har en venninne som ble gravid før hun rakk å få 1. menstrasjon igjen. og d gikk kjempe fint! I dag er d 1 uke siden jeg hadde utskrapning, så ikke klar til kos enda...burde vel gå 2 uker? Men legen sa at de anbefaler at man har 3 menstrsjoner før man blir gravid igjen, men d er ikke farlig om d skjer før. Jeg for min del har lyst å bli gravid så fort som bare mulig.....Helst i går : S Hadde vært fint å høre om du virkeli er kommet så fort igang igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå