pablo Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Trenger litt hjelp her. Håper noen kan hjelpe. Hun legger seg fint til i syv tiden uten problemer , men så våkner hun etter ca en til to timer.Og griner, vil nok sikker ha melk,men hun får bare vann. Nå har hun vært våken i sengen sin i nesten to timer. Griner litt innimellom. Hun må jo venne seg til å sove. Hun er 8 mnd.
pablo Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2008 nå har hun roet seg igjen. Det er ikke sånn ille grining . Og går inn til henne hele tiden
lille oscar + bebis Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 hvorfor får hun ikke melk da? hu må jo være mett for å kunne sove!
blaastrek Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Er dette noe nytt eller har det vært slik lenge? Får hun godt med mat rett før hun legger seg, da? Våkner hun flere ganger i løpet av natten? Hun er ikke for varm? Kanskje tenner på gang?
pablo Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 hvis jeg gir henne melk. Tror dere da hun venner seg av dette da eller? At det bare er en periode. Blir så usikker...
pablo Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 gir henne siste måltid rundt sekstiden. Også får hun melk rett før hun legges halvsyv syv. Men ikke alltid hun drikker noe særlig. Kanskje hun må få melk igjen da...men hvor lenge kan jeg gjøre dette da? Tenker jo på tennene hennes jeg. Pusser jo før leggetid.
blaastrek Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg tror jeg hadde gitt henne melk og pusset tennene på morgenen igjen. Du kan jo ringe helsesøster og spørre i morgen om hva hun syns. Helsesøster kjenner vel jenta di sin utvikling i forhold til mat, søvn, vekt og helse bedre enn vi på dib gjør. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå