jonamam Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg fødte en jente på mandag, :-), alt gikk helt fint. Men i går kveld begynte det å svi i underlivet. Kjennes som jeg må tisse hele tiden, og det "iser" nederst i magen hele tiden. Det blir bare verre. Når jeg tisser kommer det bare litt, og det gjør ganske vondt(isisng). Er dette normalt etter føsdel, eller har jeg fått en urinveisinfeksjon? Skal ta med meg tisseprøve i morgen, og sjekke hos legen, men lurte på om det var noen her inne med erfaringer rundt dette??
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg fødte søndag, ble kateterisert to ganger og har hatt litt svie, men ikke sånn som du beskriver. Måtte faktisk tisse skikkelig innen 4 timer etter fødselen for å få lov til å gå over til pasienthotellet. Hvis ikke ble det barsel, de var ganske strenge på det så fint at de sjekker om det er noe. Jeg fikk beskjed om at det var viktig at man fikk tømt blæren ordentlig ved hvert toalettbesøk og har drukket utallige flasker vann de siste dagene - det hjelper på dotrangen i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå