Gå til innhold

hvilke guttenavn passer til Alexandra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Christian,

synes det passer veldig godt til Alexandra. Kongelige navn begge to, men Christian er ikke så poppis som William (som også passer bra), Adrian osv osv.

Anbefaler å sjekke de mest populære navnene i Norge, Sverige og Danmark, og unngå disse....

hehe -da tenker jeg bare på Oksen Ferdinand hehehe ;o)) jeg digger William, men vi skal bruke Wilhelm (slektsnavn..) som mellomnavn (mest på pairet da) å da funker jo Willliam dårlig ;( Christian var fint da, d har vi lissom hoppa litt over, tror jeg... eller syns jeg Jesper, Max (imilian), Kaspian/Kasper, Benjamin og Andreas er pene navn... men vet lissom ikke hva som matcher Alexandra best... å så var d d å bli enige da..... ;o( ;o)))

Annonse

Leon synes jeg blir altfor veikt (altså pinglete) til Alexandra. Alexandra er klassisk, tidløst, litt pompøst (på en god måte, synes jeg) og stødig.. Jesper og Kaspian blir også veldig pinglete til, synes jeg. Blir helt krasj. Kasper synes jeg heller ikke passer så bra til.

Benjamin er veldig flott, da! Passer fint til Alexandra :) Andreas synes jeg blir litt annen sjanger igjen, dessuten synes jeg den lille prinsen bør få sin egen forbokstav. Maximilian er også flott! Jeg simpelthen digger det navnet. Det har alt:- Tøft, sjeldent, pent, stødig, litt kongelig sus over det..

Mine favoritter av dine er Christian, Maximilian og Benjamin.

Ellers foreslår jeg:

- Arctander

- Amandus

- Samuel

- Sebastian

- Jonatan

- Nikolai

- Christoffer

- Carosander

- Emanuel

Alexandra og Richard kanskje?? d likte jeg!! Alexandra Og Benjamin er å pent... =) ment vent.. typen liker ikke Richard, of course... aaaargh.... ;o(

nei desse guttenavna blir jeg ikke klok på...;o(

jeg liker Jonathan =) men ikke typen...d skal sies at han er litt sær ;P liker ikke mange navn.. ;o( vi blir aaaldri enige... eneste Maximilian vi liker litt begge to, men jeg syns d blir litt tungt....Benjamin å, men han er litt mer usikker der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...