Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har 4 uker igjen til termin... Har vært sykmeldt hele svangerskapet pga bekkenplager... Har nå gått her hjemme dag ut og dag inn,har selvsagt prøv å dra bort på besøk, men har i det siste vært så sliten at jeg ikke har maktet... Vi har 3 barn til sammen, mine og dine... Samboeren min er nødt til å jobbe mest mulig skal vi klare oss økonomisk... Men jeg kjenner jeg ikke forstår hvorfor han er bort hele dagen når han vet at jeg sitter hjemme og er lei meg... Jeg blir sur og irritert på han, når jeg innerst inn vet at han ikke gjør det for å være ekkel, han jør det for å at vi skal klare oss økonomisk... Men likevel blir jeg så sur og sint, og det lar jeg klart og tydelig vises... Jeg vil ikke være sånn, jeg er ikke sånn... Jeg er vel bare lei av å gå hjem å pines... ikke få gjort noen verdensting... Ingen som kommer på besøk... Jeg føler meg som en alenemor selv om jeg har samboer...
blond Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Ta kontakt med venner og familie. Ikke la samboeren være den eneste du har kontakt med. Lag deg en profil på et nettsted du kan komme i kontakt med andre. Du kan f.eks bli med på barseltreff, dib-treff, babysang (om noen uker), babysvømming etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå