Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har fri fra barnehagen neste uke og pappan skal jobbe ei uke til. Noen som har tips til aktiviteter hvor det er enkelt å tamed seg både en halvt-åring og en toåring aleine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den Frognerborgen i frognerparken er fin, men det kommer litt an på hvor aktiv den 2-åringen er;) Hvis du må løpe rundt etter 2-åringen er det kanskje ikke noe særlig å la en på 6mnd ligge igjen i vogna si? Men hvis 2-åringen vil leke i sandkassa kan du jo ha vogna med baby stående v siden av.

Skrevet

Bondegården på Ekeberg.

Kanskje det finnes en 'åpen barnehage' som er åpen også?

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Barnehagen til min datter på 2 år er stengt i 2 uker fra neste mandag. Pappaen hennes jobber hver dag, så det blir opp til meg å finne på noe spennende for henne. Selv er jeg gravid i 33 uke, så det er litt begrenset hva jeg får vært med på.

Men hva med museer eller bondegård? Min datter er ihvertfall kjempe glad i dyr. Noen som vet om noen i Oslo området, hvor man kan gå litt rundt på egen hånd og titte?

Skrevet

Childs planet på Majorstua, innelek som er veldig morsomt, 2-åringen kan leke alene der mens du tar deg av babyen også. Koster 35 kr per pers, vet ikke om babyen må betale...

Kampen bondegård, gratis. Bogstad gård, ikke gratis.

Skrevet

På soldager/oppholdsvær:

Alle badesteder...f.eks. sognsvann, bogstad (trenger ikke være 30 grader, ungene elsker å grave i strandkanten også når det er 20 grader i lufta og 15 i vannet)

Mange barnehager har stengt i sommer, dermed kan uteområdene der brukes fritt. Jenta mi elsker å skli og huske og grave i sandkassa, og i en barnehage har man full kontroll på hvor hun er (skikkelig port og gjerde)

På regndager:

Naturhistorisk museum på tøyen

Teknisk museum, Kjelsås

Skrevet

På Nordre Lindeberg gård kan man og se på dyra helt gratis. Åpent hver dag.

Mate ender ved Østensjøvannet eller andre steder der det er mye fugl er og kjempegøy.

Er det fint vær er det jo ingenting som er morsommere enn å bade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...