Annkimor Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Noen som husker estimert ul. vekt uke 31??? Legen i dag sa de var 2,4 kg hver. Jeg spurte om ikke det var vel mye, og han sa nei!!! Han sa at det r endel feilmargin med ul, men nektet å tro de er mindre enn 2,1 kg. Er dette mulig eller? Estimert til 1 kg hver for 4 uker siden... Fortsetter det sånn får jeg vel to på 4 kg hver :-0 Bortsett fra det er alt bra, med mor og barn. Og begge snuppene ligger i hodeleie. Flinke jenter...
Annkimor Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2008 Hallo!!!!!!! Må jo være noen her som husker estimert ul. vekt uke 31?????
* vannmamma * Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg målte ingenting i uke 31, men i 32+0 ble mine målt til ganske nøyaktig 1900 g hver, noe han sa var en helt "vanlig" enlingstørrelse.
MarTo Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Enig at det høres litt mye ut - har ofte hørt at de tar feil:( Jeg målte mine i forrige uke - da var jeg 30,5 og mine jenter var 1,8 og 1,9. Noe som er i overkant av enlinger. Jeg spurte også om det med vekten - og da sa legen at i uke 34 så går vektkurven for tvillinger markant slakere enn for enlinger. Jeg har også 3 barn fra før som veier over 4 kg og ser for meg strekksenario med 2 på 4 kg. Jordmoren på RH sa at hun hadde jo opplevd det en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå