Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen som vet hvor lenge man har tanta etter ett ivf forsøk??

Eg satte inn den 26.06 og ble selvfølgelig overstimulert og eggstokken vridde seg. Alt endte med operasjon og beskjed om at vi ikkje kan få prøve flere ganger pga noen komplikasjoner.. trist, men har heldigvis en sønn fra før...

Men så kom tanta på lørdag, og den varte til i går (onsdag) og det har ikkje vert noe i hele dag, helt til no. Da kom den igjen... Eg er ikkje vant til å ha den lengre enn 3-4 dager så no begymmer eg å lure litt.. Noen som vet om tanta er anneredes etter ett forsøk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mitt første ivf i mai. Fikk svakt positiv test og hcg på 43, men begynte å blø få dager etter. Det begynte med spotting med brun utflod. Kun en dag med friskt blod og varte mye kortere enn en vanlig mens for min del.

Dette var i midten av mai. Og har fortsatt ikke fått mens tilbake. Irriterende når kroppen blir helt i ulage.

Skrevet

Min mens varte i 13 dager etter siste IVF mot vanligvis 7 dager. Så IVF roter nok litt til i systemet.

Skrevet

Jeg fikk mensen i dag 21 etter blødning ved IVF forsøk (mitt første og foreløpig eneste). Denne gangen kom det etter 24 dager. Vanligvis så har jeg syklus på 26 dager.

Så det er nok noe med at IVF roter til systemet, dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...