lykkelig familie på 4:) Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har en liten gutt på 4 mnd som ikke vil sovne av seg selv. Han har siden fødsel alltid sovnet ved puppen, og i sommer har han blitt litt bortskjemt ved samsoving. Og det er kun mamma som duger. Merker nå hvor vanskelig det blir når man gjør det lettvint for seg selv...Har faste leggerutiner med sprelling uten klær, bading, litt kos, flaske på soverommet og så senga. Har et par kvelder nå prøvd den metoden hvor jeg har lagt han og latt han skrike i 5 min for så å gå inn et øyeblikk og ut igjen osv. Problemet er at han skriker seg helt bort, høres helt hysterisk ut. Slutter ikke når jeg kommer inn heller. Så etter 20 min-halvtime har jeg tatt han opp for å roe han ned. (Har hørt de ikke skal ligge å skrike mer enn det i strekk for de kan svime av til slutt...?) Etterpå lagt han i senga si igjen når er bortimot helt sovnet.. Noen som vet noen bedre metoder jeg kan bruke for å få han til å sovne av seg selv? Våkner i tillegg 4-5 ganger hver natt.
_anna_ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 jag väntade helt till mini var 6 mån innan jag prövade låta han somna helt själv. Det hade aldrig fungerat o lägga han utan att han fick somna vid puppen. Han fick även sova med oss i våran säng fram till han var 6 mån och gör även det nu de sista timmarna innan vi står upp. En del babyer behöver mer närhet än andra och jag tror inte på att man må stressa de i egen säng osv, men alla är vi inte lika:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå