Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har ikke bare angst for å føde på normal måte, men etter å ha lest om keisersnitt fikk jeg helt angst for det også, og nå i skrivende stund er det heelt uaktuelt for meg å føde i det hele tatt.... jeg bare gråter og gråter for jeg klarer ikke forestille meg at det kommer noe positivt etterpå... Hvor henvender jeg meg for å få noe hjelp i forbindelse med denne angsten egentlig? Ha rikke fått noe tilbud fra noe sted til tross for at jeg har gitt klart uttrykk for at jeg har fødselsangst.. Nå bares itter jeg her og gruer meg til alt. leder meg ikke en gang til å få den lille krabaten til verden..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138204410-aaangst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil08 Skrevet 10. juli 2008 #2 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei du! Jeg ville prøvd å få snakket med en jordmor på sykehuset - slik at du kan få en omvisning også. Vet ikke om alle sykehus har dette, men det tror jeg da. Da vil du få se litt av hva som er der og hvordan dette fungerer - sånn eller sånn. Du kan absolutt få hjelp, men søk den, slik at du ikke blir sittende alene med hodet ditt - DEt er ofte mye værre. Ja, det er jo vondt - men vi overlever! Det fine er at vi får hjelp til fødsel - av kroppen og av de på sykehuset. De er der for deg. Jeg skal selv ha keisersnitt denne gangen, ja jeg gruer meg - men jeg MÅ stole på dem. Man er ofte redd for det man ikke kjenner til - hver fødsel er unik, men ta kontakt med sykehuset - der får du vite hva slags hjelpemidler som fins. Lykke ti!! Dette klarer du;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138204410-aaangst/#findComment-138204886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå